قیمت کشمش ارگانیک آفتابی در بازار

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی با بهترین کیفیت ممکن و قیمت ارزان تر از بازار در این مجموعه ممکن شده است این مجموعه انواع کشمش ارگانیک را مستقیم از تولید به مصرف به صورت فله و بسته بندی شده در بازار داخل و همچنین صادرات توزیع می کند.

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی در بازار

کشمش ارگانیک آفتابی

کشمش ارگانیک آفتابی

کشمش ارگانیک محصولی سالم و طبیعی می باشد که به انگور آن هیچ کود شیمیایی و سمی داده نشده و این محصول روی زمین در معرض آفتاب خشک شده و هیچ گونه ماده ای اعم از تیزاب ، گوگرد و روغن به آن زده نشده و از لحاظ غذایی بسیار با ارزش و مفید برای بدن می باشد.

اگر بخواهیم انواع کشمش ارگانیک در ایران را نام ببریم می توان به کشمش های آفتاب خشک و انواع کشمش مویز نظیر مویز سیاه ، سرخ ، ریش بابا ، عسکری ، دشمن زیاری اشاره کرد که مناطق اصلی این محصولات مانند تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان ، ملایر همدان ، داراب ، بووانات و شیراز استان فارس می باشد.

 

**** مردم کشور ما در مصرف انواع کشمش همیشه ترجیح می دهند محصولی را مصرف کنند که ارگانیک و سالم باشد و علاوه بر ارزش غذایی خاصیت درمانی نیز داشته باشد که به صورت تنقلات همراه با آجیل و یا همراه با غذا استفاده می کنند.

 

**** کشمش ارگانیک معمولاً به روش های آفتابی و سایه خشک تولید می شود که در روش آفتابی که زیر نور خورشید این عمل انجام می شود ولی در روش سایه خشک کشمش در مکانی سقف دار و دارای دیدارهای سوراخ دار در سایه خشک می شود که معمولاً برای تولید کشمش سبز و بعضی از انواع کشمش پلویی از این روش استفاده می کنند.

قابل ذکر است که کشمش ارگانیک آفتابی حجم تولید آن محدود بوده و ماندگاری آن به خاطر اینکه هیچ ماده نگهدارنده ای به ان اضافه نمی شود کم بوده و قبل از رسیدن فصل گرما معمولاً موجودی به اتمام می رسد.

قیمت کشمش ارگانیک

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی در بازار

محصولات ارگانیک در کشور ما علاوه بر بازار داخل در خارج از کشور و به ویژه کشورهای اورپایی نیز مشتریان زیادی دارد زیرا این کشورها در آنالیز باقیمانده درصد سموم و گوگرد در کشمش بسیار حساسیت دارند و مجوز ورود این محصولات را نمی دهند.

 

**** قیمت کشمش ارگانیک آفتابی قابل عرضه این مجموعه در تاریخ 99/9/15 به شرح زیر می باشد:

 

  1. کشمش پلویی آفتاب خشک همراه با دم در کیسه کیلویی               25000 تومان
  2. کشمش آفتابی عسکری کاشمر کیلویی                                        23000 تومان
  3. مویز سیاه شیراز کیلویی                                                           55000 تومان
  4. مویز ریش بابا آفتابی کیلویی                                                    25000 تومان
  5. مویز رطبی آفتابی کیلویی                                                         24000 تومان
  6. مویز سرخ بش کیلویی                                                             30000 تومان
  7. مویز بدون هسته شانی کیلویی                                                  65000 تومان

مجموعه لعل تاک مفتخر است که انواع کشمش و مویز ایرانی را در سراسر ایران برای هم وطنان عزیز توزیع و پخش می کند برای اطلاع از انواع محصولات ، موجودی آنها و استعلام قیمت با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما