قیمت مویز ازبک بیدانه در بازار

مشتریان گرامی جهت اطلاع از قیمت مویز ازبک بیدانه در بازار می توانید مستقیم از تولید به مصرف با این مرکز که وارد کننده این محصولات می باشد نیاز خود را تامین نمایید لطفاً برای ثبت سفارش محصول با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت مویز ازبک بیدانه در بازار

مویز ازبک در بازار

 مویز ازبک بیدانه

مویز و کشمش تاکستان محصولی سالم و ارگانیک سرشار از انواع ویتامین و املاح معدنی که گوشتی و خوشمزه بوده و در تنقلات و همراه چایی مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا در دوره نوجوانی به رشد و استحکام استخوان ها کمک بسیاری می کند و در تقویت ذهن و حافظه نیز موثر می باشد.

یکی از انواع مویز های مرغوب وارداتی که از کشور ازبکستان از مرزهای غربی و جنوبی وارد کشور می شود و در ایران به نام کشمش پلویی کیلویی و مویز ازبک شهرت دارد که از طریق این مجموعه مستقیم و بدون واسطه وارد و در بازار عرضه می شود.

مویز ازبک بیدانه با رنگی سیاه و براق در سایزهای مختلف از 8 میل تا 20 میل موجود بوده که متاسفانه امسال با افزایش نرخ ارز قیمت این محصول نیز به طور تصاعدی گران شده و از سبد غذایی خیلی از خانواده حذف گردیده زیرا که مردم توان خرید آن را ندارند.

البته اینکه مردم رو به مویزهای وارداتی مانند مویز افغان و ازبک می آورند بیشتر به خاطر این است که بدون هسته بوده و خیلی خوش طعم می باشند که مویزهای ایرانی ممکن است طعم خوبی داشته باشند اما بیشتر آنها دارای هسته می باشند که خیلی از مردم این مورد را نمی پسندند.

قیمت مویز ازبک تابع عواملی نظیر تازه و امسالی بودن ، اندازه سایز ، گوشتی بودن ، طعم و مزه آن دارد که مشتریان موقع خرید بایستی حتماً دقت لازم را داشته باشند تا بهترین نوع مویز را خریداری کنند.

قیمت مویز ازبک

قیمت مویز ازبک بیدانه قابل عرضه

اگر قصد خرید مویز دارید سعی کنید بار تازه و امسالی بخرید و برای تامین این محصول می توانید از تجربه این مجموعه بهره بگیرید چون این مرکز عرضه کننده انواع مویز در بازار داخل کشور می باشد و محصولات را با بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان فراهم می کند.

**** قیمت مویز ازبک بیدانه در این مجموعه  در اواخر بهمن ماه 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز ازبک سایز 8 و 9                           76000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 11 و 12                        93000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 13 و 14                        120000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 15 به بالا                       130000 تومان

این مجموعه در کنار محصولات فوق انواع مویزهای ایرانی نظیر مویز سیاه ، بش ، ریش بابا تیره و روشن ، شانی و فخری را نیز عرضه می کند که کارگاه تولیدی این مرکز در کوار شیراز بوده و این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن بسته بندی و برای بازار داخل و حتی صادرات در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما