قیمت خرید کشمش ممتاز در ایران

مشتریان گرامی نرخ قیمت خرید کشمش ممتاز و با کیفیت عالی برای عرضه داخلی و صادراتی را می توانید از این مرکز استعلام بگیرید کافی است فرم ثبت سفارش محصولات را در این وب سایت تکمیل کرده و ارسال نمایید و یا اینکه با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

قیمت خرید کشمش ممتاز در ایران

کشمش ممتاز و شیرین

 خرید کشمش ممتاز

کشمش میوه خشک شده انگور سرشار از املاح معدنی و انواع ویتامین می باشد که سومین محصول پرفروش غیرنفتی به شمار رفته و در بازار داخل و صادرات در حجم بالا عرضه می شود کشور ایران در دنیا از لحاظ تنوع محصولات باغی علی الخصوص انگور و کشمش در رتبه نخست قرار دارد که باید بستر مناسب برای شناخت بیشتر محصولات ایران در دنیا توسط برنامه ریزان اقتصادی صورت گیرد.

خواص و مزایای انواع کشمش می توان به درمان کم خونی و ناراحتی معده ، کاهش فشار خون ، تقویت استخوان ها و عظلات ، پیشگیری از سرطان ، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و نقش آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از تخریب سلولی اشاره کرد.

بهترین نوع کشمش باید از انگوری گرفته شود که بالای 80% رسیده و رنگ آن یکنواخت و یک دست باشد و در ضمن در تولید آن هیچ گونه ماده غیر مجاز شیمیایی به آن افزودن نشده باشد.

کشمش ممتاز عرضه شده برای بازار داخل و صادرات باید تازه ، رنگی شفاف و بدون هیچ گونه رایحه و طعم نامطبوعی باشد و همچنین گرد ، خاک و آفت آن گرفته شده باشد و میزان رطوبت و مواد مجاز افزودنی آن نیز مشخص و دقیق باشد و از طرف دیگر نیز باید تعداد کشمش های دم دار ، غوره و نارس ، شکرک زده آن نیز کم باشد که در مورد این باید حساسیت دستگاه های سورتینگ در کارخانه بالاتر برده شود تا محصولی ایده آل و مرغوب حاصل گردد.

قیمت خرید کشمش ممتاز

قیمت خرید کشمش ممتاز در ایران

این مجموعه در راستای کمک به مشتریان برای شناخت بیشتر انواع کشمش اقدام به راه اندازی چندین وب سایت نموده که خریداران حال چه بازار داخل و چه صادراتی بتوانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط گفته و ضمن راهنمایی و مشاوره به صورت آگاهانه و مطمئن نسبت به خرید و سفارش خود اقدام کنند پس می توان گفت این مجموعه یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه پلی است که مستقیم مشتریان را به کارخانه کشمش متصل می کند.

عواملی که در مورد قیمت خرید کشمش ممتاز در ایران می تواند تاثیرگذار می باشد می شود به نوع انگور ، نحوه تولید و خشک کردن ، کارخانه فرآوری و مواد افزودنی موجود در آن اشاره کرد.

در اواخر سال 1399 قرار داریم و با توجه به نوسانات شدید قیمت در این سال متاسفانه از درج قیمت در این مقاله خودداری می کنیم لذا اگر قصد خرید و سفارش محصول دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید و تا قیمت انواع محصولات خدمت شما اعلام گردد و در ضمن این قیمت ها تا 48 ساعت بیشتر اعتبار ندارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما