قیمت بهترین کشمش زرد کالیفرنی صادراتی

مشتریان گرامی برای استعلام قیمت بهترین کشمش زرد کالیفرنی یا انگوری صادراتی با بهترین گرید ممکن می توانید مستقیم با کارخانه کشمش ملکان این مجموعه ارتباط گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت بهترین کشمش زرد کالیفرنی صادراتی

کشمش زرد کالیفرنی صادراتی

 کشمش زرد کالیفرنی صادراتی

باغداران در منطقه ملکان و بناب آذربایجان شرقی نوعی کشمش تولید می کنند که از لوکس ترین و محبوب ترین کشمش های صادراتی ایران محسوب می شود و بهترین خریداران این محصولات کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشند.

کشمش زرد کالیفرنی که به نام های دیگر نظیر کشمش انگوری ، گلدن ، پلویی طلایی و زرد دودی نیز شناخته می شود در تولید آن از مایع تیزاب به عنوان نگهدارنده و دود گوگرد برای اینکه رنگ زرد شود استفاده می گردد البته این محصول را در دو مرحله دود گوگرد می دهند مرحله اول توسط تولید کننده موقعی که انگور را در بارگاه آویزان کردند و مرحله دوم در کارخانه در بعد از شستشو در گرمخانه دوباره نیز این فرایند انجام می شود تا بار کاملا و یک دست طلایی شود.

در ایران دو نوع کشمش زرد تولید می شود نوع اول پلویی گرد و بیضی شکل و بدون هسته از تولیدات ممتاز ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان می باشد که نوع ملکان نسبت به ملایر بسیار با کیفیت تر می باشد اما کشمش زرد نوع دوم از تولیدات کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که قلمی شکل و باریک می باشد و از انگور پیکامی و عسکری به دست آمده و بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کشمش زرد کالیفرنی مدت نگهداری آن تا دو سال می باشد که این به خاطر استفاده از تیزاب و دود گوگرد در فرایند تولید آن می باشد و از طرف دیگر ظرفیت و حجم تامین این محصول در طول سال بسیار بالا است همین مسئله باعث شده مشتریان زیادی برای صادرات به کشورهای مختلف داشته باشد.

قیمت بهترین کشمش زرد

قیمت بهترین کشمش زرد کالیفرنی صادراتی

اگر قصد صادرات کشمش را دارید و می خواهید برای انجام چنین کاری مستقیم با یک کارخانه که فرآوری و بسته بندی کشمش را انجام می دهد همکاری کنید این را بدانید که می توانید از این مجموعه که واحد تولیدی مجهز با 20 تن ظرفیت تولید در روز بهره ببرید لذا کافی است شما با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات کامل در این زمینه به شما ارائه نمایند.

قیمت انواع کشمش صادراتی این مجموعه در 21 بهمن ماه 1399 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش زرد کالبفرنی ملکان                   32000 تومان
  2. کشمش تیزابی صادراتی ملکان              25000 تومان
  3. کشمش زرد قلمی کاشمر                       30000 تومان
  4. کشمش پلویی آفتابی                           25000 تومان
  5. کشمش تیزابی خرمایی                         24000 تومان

شما می توانید روزانه قیمت بهترین کشمش را که مناسب صادرات می باشد از مدیر فروش این مجموعه استعلام بگیرید و اگر خواستید نمونه فیزیکی این محصول برای شما ارسال و اگر تایید شد می توانید در کارخانه حضور یافته و خرید خود را کامل کنید.

.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما