قیمت امروز کشمش صادراتی گلدن به آفریقا

اگر شما تاجر یا شرکت بازرگانی هستید و قصد سفارش کشمش صادراتی ایران را دارید می توانید برای استعلام قیمت امروز کشمش صادراتی گلدن به آفریقا در بسته بندی کارتونی استاندارد با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

قیمت امروز کشمش صادراتی گلدن به آفریقا

تولید کشمش گلدن ایران

 کشمش صادراتی گلدن

یکی از کشمش های مناسب صادرات در ایران کشمش گلدن یا طلایی می باشد که در مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید و فرآوری می شود.

کشمش گلدن ایران به واسطه کیفیت مرغوب ، حجم تولید و موجودی بالا در طول سال ، ماندگاری بلند مدت ( حداکثر تا دو سال ) کشمشی مناسب برای صادرات محسوب می شود که مشکلات و دردسرهای محصولات دیگر صادراتی نظیر پسته را ندارد و به راحتی می توان در این زمینه فعالیت کرد و درآمد کسب کرد.

مرغوب ترین کشمش صادراتی گلدن ایران در منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی تولید می شود که کیفیت این محصول در دنیا منحصر به فرد و بی نظیر است و حتی کشور ترکیه که خود یکی از تولیدکنندگان اصلی و شاید بیشترین میزان تولید این محصول را در دنیا به خود اختصاص بدهد چون کیفیت کشمش هایش پایین است این محصول را از ایران خریداری می کند.

کشمش گلدن ملکان از نوع پلویی ، بیضی شکل و بدون هسته است در تولید سنتی آن پس از چیدن انگور اقدام به تیزاب زنی کرده و سپس به بارگاه روی نخ یا سیم عمود بر زمین قرار داده می شود تا به مرور خشک شود البته برای طلایی شدن رنگ کشمش هم از دود گوگرد استفاده می شود در تولید صنعتی آن تمام فرایند ها در کارخانه با دستگاه و مکانیزه انجام می شود.

قیمت امروز کشمش صادراتی

قیمت امروز کشمش صادراتی گلدن به آفریقا

صادرات کشمش طلایی به قاره آفریقا چگونه است؟ قیمت امروز کشمش صادراتی گلدن به آفریقا چقدر است؟

مقوله صادرات امروز برای کشورها بسیار باارزش بوده که دولت ها خیلی به آن بها می دهند و تا حدود زیادی نقش تاثیر گذاری در افزایش ارزش پول آن کشور ، کاهش بیکاری و رونق اقتصادی دارد.

کشورهایی آفریقایی به صورت مستقیم با ایران در ارتباط نیستند و برای صادرات کشمش باید از کشور ثالثی نظیر ترکیه یا کشورهای همجوار استفاده گردد تا بتوان آن را صادر کرد پس تاجران باید توجه کنند که به دلیل طولانی شدن مسیر به دلیل دو مکانه شدن هزینه حمل افزایش پیدا می کند.

قیمت امروز کشمش گلدن برای صادرات به آفریقا در اوایل اردیبهشت 1401 کیلویی 66000 تومان در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده برای مشتریان فاکتور می شود که با توجه به افزایش نرخ ها تا 48 ساعت بیشتر قابلیت اعتبار ندارد.

نحوه سفارش انواع کشمش صادراتی این مجموعه

سایت مجموعه لعل تاک تامین کننده انواع کشمش صادراتی اعم از گلدن ، تیزابی و آفتابی و انواع مویز می باشد و تاجران یا شرکت های بازرگانی می توانند در داخل کشور با شماره تلفنی که مربوط به مدیر مجموعه می باشد و در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده تماس بگیرند و همچنین اگر در خارج از کشور حضور و فعالیت دارند می توانند از بستر شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ ارتباط بگیرند.

اگر مشتریان گرامی قصد سفارش دارند می توانند ضمن هماهنگی به صورت حضوری در کارخانه تشریف فرما شوند و از نزدیک خط تولید و محصولات را مشاهده و قرارداد را بنویسند و اگر می خواهند سفارش آنها غیرحضوری باشد با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته و ایشان فیلم و عکس از نمونه محصولات و همچنین بسته فیزیکی کشمش به میزان یک کیلو تا یک کارتون را ارسال کرده و در صورت رضایت و تایید قرارداد نوشته و شرایط آن بند بند اجرا می گردد.

در ضمن هرگونه سوالی در مورد نحوه و نوع بسته بندی ، شیوه ارسال بار ، شرایط پرداخت ، هزینه های بارگیری از درب کارخانه تا مقصد را می توانید ضمن ارتباط با مدیر فروش کارخانه از ایشان اطلاعات لازمه را کسب نمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما