فروش کلی کشمش صادراتی پلویی

در این مجموعه فروش کلی کشمش صادراتی پلویی در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی به صورت مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش انجام می شود مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری و ارتباط با بخش فروش سفارش خود را ثبت کنند.

فروش کلی کشمش صادراتی پلویی

 

انواع کشمش پلویی

 کشمش صادراتی پلویی

یکی از بهترین کشمش های تولید شده در ایران که هم در بازار داخل و هم صادرات عرضه می شود کشمش پلویی می باشد این محصول بدون هسته ، ظاهری گرد ، بیضی شکل و سایزی کمتر از 10 میل دارد که از مهم ترین مراکز تولید آن می توان به تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان آذربایجان و قوچان استان خراسان رضوی اشاره کرد.

کشمش پلویی در طبخ غذا کنار برنج ، کارخانجات صنایع غذایی کیک ، کلوچه و شیرینی و دسر در بستنی و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد این محصول در رنگ های طلایی ، قهوه ای روشن ، خرمایی و سیاه رنگ موجود می باشد.

هر منطقه ای برند یکی از انواع کشمش پلویی با کیفیت اعلا می باشد که برخی از این مراکز عبارتند از :

 

  1. تاکستان استان قزوین منطقه برند کشمش پلویی آفتابی و تیزابی است.
  2. ملایر استان همدان منطقه برند کشمش تیزابی یا سلطانا است.
  3. ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی مرکز تولید کشمش گلدن ، پلویی طلایی یا کالیفرنیایی است.
با توجه به شرایط کرونایی که به وجود آمده بسیاری از کشورها نسبت به سالم بودن مواد غذایی و محصولات کشاورزی در ورود به گمرک شان بسیار سخت می گیرند لذا برای صادرات محصولات علاوه بر اخذ گواهی بهداشت از اداره استاندارد گرفتن تاییدیه سلامت محصول از سازمان غذا و دارو نیز الزامی خواهد شد زیرا در غیر این صورت امکان برگشت محصول صادر شده به خاطر داشتن باقیمانده درصد سموم دور از انتظار نیست.

فروش کشمش صادراتی

فروش کلی کشمش صادراتی پلویی

در کشور ما بین انواع کشمش صادراتی کشمش پلویی طلایی و تیزابی بیشترین صادرات را  به خود اختصاص داده اند که امکان تامین آن در طول سال به صورت کلی وجود دارد این محصولات مشتریان زیادی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، افریقا ، آسیای میانه و کشورهای روسیه و اوکراین دارد که ارزآوری زیادی برای کشور دارد.

 

در حال که در اواخر دی ماه 1400 قرار داریم قیمت فروش کلی کشمش صادراتی پلویی این مجموعه به شرح زیر است :

  1. کشمش پلویی طلایی بناب کیلویی           68000 تومان
  2. کشمش تیزابی تاکستان                         44000 تومان
  3. کشمش تیزابی ملایر                              40000 تومان

این مجموعه کارخانه تولیدی انواع کشمش صادراتی پلویی در منطقه بناب استان آذربایجان شرقی در اختیار دارد که این محصولات را در بسته بندی شکیل و مستحکم 3 ، 5 ، 10 کیلویی به صورت لیبل دار و شیرینگ شده برای مشتریان آماده و عرضه می کند جهت مشاوره و سفارش می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید و از قیمت محصولات و موجودی انبار و دیگر موارد اطلاعات کسب نمایید در ضمن این مجموعه کارهایی نظیر بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک را برای مشتریانی که نماینده در ایران ندارند را کامل انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما