فروش کشمش پلویی عمده در بازار

مشتریان گرامی در این مجموعه فروش کشمش پلویی عمده با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در بازار مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی امکان پذیر شده لطفا برای سفارش با همکاران ما در قسمت فروش کارخانه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش پلویی عمده در بازار

انواع کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی عمده در بازار

در کشور ما بیشترین محصول تولیدی انواع کشمش از نوع پلویی بوده زیرا که فروش زیادی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است لذا به جهت چنین بازار پرفروشی باغداران رغبت زیادی برای تولید آن پیدا کرده اند.

کشمش پلویی با دو سایز ریز و درشت در ایران موجود بوده که معمولاً به صورت فله همراه با چوب ، دم و شاخه در گونی و کیسه به کارخانه فراوری انتقال و سپس عملیات دمگیری ، شستشو و در آخر با دستگاه سورتینگ از لحاظ رنگ و کیفیت تفکیک کشمش انجام شده و در بسته بندی کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون با وزن 4 ، 5 و 10 کیلویی به انتخاب مشتری برای صادرات آماده سازی می شود .

بهترین انواع کشمش پلویی عمده که برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود عبارتند از :

  1. کشمش پلویی طلایی یا انگوری : که به نام های کشمش گلدن یا کالیفرنی معروف است.
  2. کشمش پلویی آفتابی : که به رنگ سیاه یا قرمز می باشد.
  3. کشمش پلویی قهوه ای : که با نام کشمش تیزابی یا سلطانا شناخته می شود.
در بین انواع محصولات ذکر شده بالا کشمش طلایی انگوری لوکس ترین نوع کشمش پلویی که به عنوان محصول برتر صادراتی کشور ما شناخته شده و کیفیت آن در مقایسه با نوع مشابه آن در کشورهایی مانند ترکیه بی نظیر می باشد و این کشور با وجود تولید این محصول  ولی باز هم آن را از ایران خریداری می کند.  

فروش کشمش پلویی عمده در بازار

فروش کشمش پلویی عمده در بازار

جالب است که بدانید کیفیت کلیه محصولات این مجموعه برای بازار داخل و صادرات هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. و در کارخانه های زیر نظر این مجموعه کشمش فله مرغوب از باغدار خریداری شده تا محصول خروجی با کیفیت و دارای ضایعات کم باشد و از طرف دیگر نیز دقت دستگاه غوره گیر را به بالاترین حد ممکن برده تا غوره و کشمش پوچ کامل از بار نهایی حذف گردد و در خط تولید نیز محصول را با دستگاه سورتینگ تا دو بار سورت داده می شود تا کیفیت محصولات عرضه شده بهترین باشد.

معمولاً برای خرید و سفارش کشمش پلویی عمده باید در محل کارخانه حضور پیدا کنید و درباره کیفیت محصول ، نوع بسته بندی ، نحوه تسویه ، مدت زمان آماده سازی قرارداد نوشته شود و طبق توافق مکتوب در قرارداد کار شفاف و طبق سمبل انتخابی مشتری انجام شود. در خرید غیرحضوری و اینترنتی هم باید با بخش فروش ارتباط و شرایط کاری بررسی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما