فروش کشمش پلویی صادراتی درب کارخانه

فروش کشمش پلویی صادراتی که از مهم ترین تولیدات منطقه تاکستان قزوین می باشد در این مجموعه امکان پذیر شده است جهت سفارش انواع کشمش تاکستان به صورت مستقیم از درب کارخانه با واحد فروش آن ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش پلویی صادراتی درب کارخانه

 

کشمش پلویی صادراتی

 کشمش پلویی صادراتی

کشمش پلویی محصولی سالم ، ارگانیک و بیدانه که حاوی آهن و ویتامین های زیادی بوده که ارزش غذایی و درمانی برای بدن دارد این محصول علاوه بر عرضه در بازار داخل مشتریان زیادی در خارج از کشور دارد

یکی از محصولات صادراتی بازار خشکبار ایران کشمش پلویی بوده که در دو سایز ریز و درشت موجود بوده و شامل انواعی در رنگ های سیاه ، قهوه ای و طلایی می باشد. که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید و فرآوری می شود.

 

**** انواع کشمش پلویی صادراتی که در ایران تولید می شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی تیزابی یا سلطانا
  2. کشمش پلویی طلایی یا گلدن
  3. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه
گفتنی است که کشمش پلویی طلایی یا گلدن محبوب ترین و پرفروش ترین کشمش صادراتی می باشد که در منطقه ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان تولید می شود.

**** بهترین مراکز تولید کننده کشمش پلویی آفتابی و تیزابی در ایران منطقه تاکستان ، شال و نرجه استان قزوین و ملایر همدان می باشد البته در کنار این مناطق نیز می توان از قوچان خراسان ، زنجان و اراک نیز به عنوان تولید کننده های دیگر نام برد.

کشمش پلویی که برای صادرات استفاده می شود باید بدون هسته باشد و همچنین در تولید آن به اندازه مجاز از مایع تیزاب ، دود گوگرد و روغن به کار برده شود البته این موارد برای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای افریقایی بیشتر صدق می کند اما بعضی کشورهای اورپایی حساسیت و سخت گیری زیادی در آنالیز محصولات در زمینه باقیمانده سموم و درصد دود گوگرد و تیزاب دارند که اگر رعایت نشود بار ارسالی برگشت خواهد خورد.

فروش کشمش پلویی صادراتی

فروش کشمش پلویی صادراتی درب کارخانه

کشمش پلویی ارگانیک یعنی نوع آفتابی و تیزابی خرمایی تاکستان به بعضی از کشورهای صنعتی اورپایی مانند آلمان ، سوئیس ، اسپانیا ، روسیه و اوکراین و فراتر از آن به کانادا در بسته های سلفونی کوچک با وزن 500 گرم یا یک کیلوگرم یا کارتونهای 5 و 10 کیلویی خالص صادرات می شود و برای کارخانجات تولید صنایع غذایی کیک ، کلوچه و شکلات سازی و همچنین الکل سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** مجموعه لعل تاک واحد تولیدی فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در منطقه تاکستان دارد که فروش کشمش پلویی صادراتی را برای عرضه در بازار داخل و صادرات انجام می دهد روزانه بسیاری از مشتریان برای صادرات انواع کشمش پلویی با این مدیر فروش این مجموعه ارتباط گرفته و درخواست کشمش تاکستان را دارند.

برای سفارش کشمش پلویی صادراتی و دیگر محصولات  شما بایستی به صورت حضوری به کارخانه کشمش این مجموعه واقع در تاکستان تشریف بیاورید و ضمن بازدید از خط تولید و مشاهده انواع محصولات در مورد قرارداد مربوط به تامین بار با مدیر کارخانه مذاکره داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما