فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان در بازار

فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان با کیفیت درجه یک برای عرضه صادراتی و بازار داخل را مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش این مجموعه تجربه کنید برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع محصولات تاکستان با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید.

فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان در بازار

کشمش پلویی سیاه تاکستان

کشمش پلویی سیاه تاکستان

بهترین کشمش تولیدی تاکستان با کیفیت درجه یک و در دو سایز ریز و درشت کشمش پلویی در رنگ های سیاه ، طلایی و قهوه ای می باشد که بیشتر این محصولات برای صادرات قیمت گذاری و به فروش می رسد.

مرکز تولید کشمش پلویی در ایران تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که این دو منطقه یک سوم صادرات کشمش را در کشور به خود اختصاص داده اند و محصولات تاکستان در مقایسه با ملایر از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و اذا از نظر قیمتی گران تر می باشد.

 

**** انواع کشمش پلویی که در منطقه تاکستان تولید می شود عبارتند از :

  1.  پلویی سیاه که به آن کشمش پلویی آفتابی می گویند.
  2.  پلویی قهوه ای یا روشن که به آن کشمش تیزابی می گویند.
  3. پلویی طلایی رنگ یا گلدن که به آن کشمش انگوری گفته می شود.

 

**** کشمش پلویی سیاه سایز ریز به عنوان کوچک ترین نوع کشمش ایران شناخته شده که به صورت آفتاب خشک تولید می شود و به لحاظ ارگانیک بودن بیشتر در بازار داخل به فروش می رسد و همچنین بعضی کشورها مانند آلمان ، سویس ، کانادا و استرالیا نیز خریداران این محصول از ایران می باشند.

این محصول با کیفیت های مختلف فرآوری شده و عموماً بار درجه 1 و 2 در بسته بندی های 9 کیلویی آماده فروش می شود اما نوع درجه 3 یا کشمش ضایعاتی آن نیز مشتریان زیادی در شهرهای بزرگ مانند تهران ، اصفهان ، کرج داشته که برای مصارف صنعتی از قبیل تولید الکل ، سرکه و شیره گیری استفاده می شود.

فروش کشمش پلویی سیاه

فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان در بازار

بازار فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان در داخل کشور به خاطر شرایط بحرانی ویروس کرونا و تورم افسار گسیخته که هر روز در حال زیاد شدن است متاسفانه روز به روز توان خرید مردم کمتر شده و دیگر تمایلی برای خرید این محصولات ندارند و از طرف دیگر بازار صادراتی آن به خاطر کاهش ارزش پول ملی کشور ما در مقایسه با کشورهای دیگر از مهر 99 بسیار پررونق شده و کارخانجات کشمش اوضاع کاری بسیار فشرده ای را سپری می کنند.

 

**** قیمت کشمش پلویی سیاه امسال به تاثیر از نوسان افزایشی بازار با شروع فصل خرید و فروش کشمش از مهرماه گران تر شده شما می توانید برای استعلام نرخ این محصولات به صورت روزانه با مدیر فروش کارخانه تماس داشته باشید.

این مجموعه برای فروش کشمش پلویی سیاه تاکستان کارخانه کشمش در اختیار دارد که با برخورداری از دستگاه های مجهز توانایی تامین این محصول برای بازار داخل و صادرات را دارد و شما می توانید برای مشاوره و سفارش با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما