فروش کشمش و مویز آفتابی درشت

فروش کشمش و مویز آفتابی درشت در دو نوع بیدانه و دانه دار در این سایت انجام می شود خریدارانی که تمایل به سفارش این محصولات در قالب بسته بندی شده در کارتون و فله ای در کیسه را دارند می توانند از کشمش کاشمر نیاز خود را برطرف کنند.

فروش کشمش و مویز آفتابی درشت

کشمش و مویز درشت

کشمش و مویز درشت

در کشور ما کشمش و مویز به روشهای مختلف از قبیل آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید می شود اگر بنا باشد که مصرف کننده بین محصولات تولیدی یکی را انتخاب کند کشمش و مویز آفتاب خشک را بر می‌گزیند زیرا که تولید آن به صورت طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ ماده افزودنی مجاز مانند تیزاب و گوگرد و روغن به آن زده نمی شود.

**** اغلب یکی از سوالات اصلی که در تماس با بخش فروش مجموعه گرفته می شود این است که سایز محصول ریز است یا درشت ، به هر صورت مردم برای مصرف کشمش و مویز دوست دارند  که محصولی با سایز درشت و پرگوشت خریداری کنند.

 

**** جالب است بدانید در بین کشمش های آفتاب خشک محصولاتی که بسته بندی آنها در کارتون باشد سایز ریز آن فروش بیشتری دارد اما کشمش فله همراه با دم و شاخه در کیسه و گونی می باشد  هر چقدر سایز آن درشت تر و پرگوشت تر باشد سفارش و فروش بیشتری دارد. اما در بین مویزها نیز که در دو سایز ریز و درشت موجود می باشد معمولاً مردم دنبال خرید مویزهای درشت و گوشتی می باشند.

معمولاً کشمش و مویزهای آفتابی عرضه شده در این مجموعه تازه ، امسالی می باشد زیرا که محصولی ارگانیک بوده و دارای ماندگاری ، طول عمر زیادی نیست کهنه شدن و گذشت زمان سبب فساد و کپک زدن آن می شود. 

فروش کشمش و مویز

فروش کشمش و مویز آفتابی درشت در این سایت

برای سفارش انواع کشمش و مویز درشت باید اول مشخص کنید که این محصول را برای پخش در بازار داخل می خواهید یا صادرات زیرا که به تناسب نوع بازار جنس و کیفیت محصول و نوع بسته بندی آن تفاوت می کند. خوب اگر شما مستقیم از کارخانه معتبر کشمش این خرید را داشته باشید مسلماً از بابت قیمت خیال شما راحت است و علاوه بر قیمت کیفیت و بسته بندی را نیز می توانید مطابق با نظر و سلیقه خودتان تغییر دهید.

لازم به ذکر است این مجموعه فروش کشمش و مویز آفتابی درشت و درجه یک را برای عرضه در بازار داخل و صادرات انجام می دهد در ضمن علاوه بر مویزهای ایرانی مویزهایی مانند افغان و ازبک را نیز مستقیم از افغانستان و ازبکستان وارد کرده و در سرتاسر کشور توزیع و پخش می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما