فروش کشمش مویز درشت با بهترین قیمت

فروش کشمش مویز درشت در این سایت با قیمتی ارزان و مناسب انجام می شود برای دریافت این محصولات به صورت فله در کیسه و بسته بندی شده در کارتون با این مجموعه تماس بگیرید.

فروش کشمش مویز درشت با بهترین قیمت

کشمش مویز درشت

کشمش مویز درشت

 

 

تولید کشمش درایران با قدمت بسیار تاریخی به 2000 سال از میلاد بر می گردد و این نشان از علاقه زیاد ایرانیان از دیرباز به مصرف زیاد این محصول با ارزش بوده است.

**** یکی از محصولات بازار خشکبار ایران که از دانه های خشک شده انگور به صورت آفتاب خشک یا تیزابی به دست می آید کشمش مویز می گویند که هر چه این محصول بزرگ تر و درشت تر باشد بالطبع کیفیت و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد و خریدار بیشتری جذب آن می شود اما در مورد کشمش قضیه فرق می کند ارزش قیمتی کشمش ریز و درشت یکی می باشد و بسیاری از خریداران به دنبال کشمش ریز یا همان کشمش پلویی در انواع آفتابی ، طلایی و تیزابی می باشند.

 

**** انواع کشمش مویز درشت که در ایران تولید می شود می توان به مویز شانی یا شاهانه ، فخری ، بش ، دشمن زیاری ، ریش بابا و عسکری اشاره کرد که بیشتر این محصولات دارای هسته بوده و در مناطق داراب و بووانات استان فارس ، تاکستان قزوین ، ملکان و بناب آذربایجان شرقی ، کاشمر و قوچان خراسان به صورت عمده تولید می شود.

نوعی دیگر کشمش مویز درشت و بدون هسته به نام مویز ازبک و افغان وجود دارد که وارداتی از کشورهای ازبکستان و افغانستان بوده که به رنگ سیاه و خوش طعم بوده و متاسفانه با افزایش قیمت ارز در کشور قیمت این محصولات بسیار بالا رفته و از سفره خیلی از ایرانیان حذف شده و دیگر با این قیمت تمایلی به خرید این مویز مقوی ندارند.

فروش کشمش مویز درشت

فروش کشمش مویز درشت با بهترین قیمت

مجموعه لعل تاک فروش کشمش مویز درشت با بهترین و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان عرضه می دارد و این به معنای پایین ترین کف قیمت تولید کننده برای فروش کشمش در بازار داخل و بحث صادرات می باشد.

 

**** دیگر محصولاتی که در این مجموعه به صورت بسته بندی 5 ، 9 ، 10 کیلویی توزیع می گردد عبارتند از :

  1. کشمش انگوری طلایی
  2. کشمش پلویی آفتابی
  3. کشمش سبز و زرد قلمی
  4. کشمش فله آفتابی آبگیری
  5. کشمش تیزابی سلطانی
  6. کشمش خرمایی
  7. ضایعات کشمش

برای خرید محصولات این مجموعه که چندین واحد تولیدی در کاشمر، تاکستان در اختیار دارد و انواع کشمش با بهترین کیفیت و قیمت را عرضه می کند می توانید با بخش فروش کارخانه از طریق پیام رسان واتساپ یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما