فروش کشمش صادراتی تیزابی در هند

فروش کشمش صادراتی تیزابی طلایی و خرمایی در هند با بهترین کیفیت ممکن و پایین ترین قیمت مستقیم از کارخانه کشمش در این سایت امکان پذیر شده است مشتریان گرامی اگر قصد صادرات انواع کشمش را دارید این مجموعه می تواند بهترین محصولات را برای شما تامین نماید.

فروش کشمش صادراتی تیزابی به هند

کشمش صادراتی تیزابی

 کشمش صادراتی تیزابی

کشمش تیزابی یا سلطانا یکی از انواع محصولات که در کنار کشمش گلدن یا کالیفرنی به عنوان مهم ترین کشمش های صادراتی ایران شناخته شده و حدود 80 درصد حجم صادرات کشمش ایران را این محصولات به خود اختصاص داده اند.

مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان به عنوان مراکز تولیدی مهم کشمش تیزابی به حساب می آیند این مجموعه نیز برای تامین نیاز مشتریان داخلی و صادراتی کارخانه کشمش در تاکستان قزوین در اختیار دارد که بتواند مرغوب ترین بار رو به مشتریان تحویل دهد

اگر گفته می شود که کشمش تیزابی برای صادرات مناسب است به دلیل فراوانی زیاد از یک طرف و ماندگاری طولانی مدت  (حداکثر تا دو سال ) از طرف دیگر می باشد که در دو نوع تیزابی طلایی که دود گوگرد خورده و تیزابی خرمایی که فاقد دود گوگرد می باشد موجود می باشد.

تولید کشمش تیزابی در سال های اخیر با توجه به صادراتی شدن آن جهش خوبی پیدا کرده باغداران دردسرها و مشکلات را به تن می خرند تا بتوانند محصول خوب و مرغوبی را تولید و عرضه نمایند لذا بازار این محصول بسیار پررونق و داغ در داخل و خارج از کشور می باشد.

مشتریان وقتی با این مجموعه تماس می گیرند گله مند هستند که چرا کشمش تیزابی تاکستان در مقایسه با نوع تیزابی ملایر گران تر می باشد که در جواب باید گفت کیفیت کشمش تاکستان به مراتب بهتر بوده و متاسفانه در داخل بار ملایر شاید که غوره و چیزهای دیگری نیز پیدا شود و از طرف دیگر باغداران و کارخانجات تاکستان بسیار در تولید دقت و حساسیت از خود به خرج می دهند در هر صورت هر ارزانی بی حکمت نیست و هر چقدر پول بدهی به همان نسبت آش خواهی خورد.

فروش کشمش صادراتی تیزابی

فروش کشمش صادراتی تیزابی به هند

یکی از کشورهایی که به عنوان بازار هدف در خارج از کشور می توان روی آن حساب زیادی باز کرد و کمتر به آن توجه شده است کشور هندوستان می باشد زیرا این کشور همسایه ما حدود یک ششم جمعیت دنیا در آن واقع شده است و از طرف دیگر در شرایطی که کشور ما در شرایط  تحریم قرار دارد که کشور هند مستثنی بوده و لذا داد وستد تجاری با آن را می توان در این وضعیت انجام داد.

مشتریان گرامی این مجموعه فروش کشمش صادراتی تیزابی به هند و کشورهای مختلف دیگر را با بهترین گرید ممکن و با بسته بندی در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی دارای لیبل و شیرینگ شده عرضه می کند لطفا برای استعلام قیمت و هماهنگی بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما