فروش کشمش تیزابی تاکستان از کارخانه

فروش کشمش تیزابی تاکستان اعم از طلایی گوگرد خورده و خرمایی بدون گوگرد به صورت مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه امکان پذیر می باشد اگر قصد خرید بهترین کشمش تیزابی را دارید می توانید برای تامین آن با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فروش کشمش تیزابی تاکستان از کارخانه

تولید کشمش تیزابی

فروش کشمش تاکستان

کشمش تیزابی یا به اصطلاح سلطانا فراوان ترین کشمش تولیدی در کشور می باشد که هم در بازار داخل و هم صادرات مشتریان زیادی دارد ، از مناطق مهم تولید آن می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان و درگز خراسان ، اراک و زنجان اشاره کرد.

برای تولید کشمش تیزابی به محلول تیزاب احتیاج است، حالا این محلول چگونه تولید می شود؟ محلول تیزاب با رنگی متمایل به سفید همچنین خاصیت قلیایی از مخلوط کردن پودر کربنات پتاسیم، روغن سبزه و آب به دست می آید که با ایجاد خراش هایی روی پوست انگور از این طریق باعث زودتر خارج شدن آب انگور می شود و در نتیجه انگور زودتر خشک می شود.

کشمش تیزابی تاکستان دو نوع گوگرد خورده که رنگ کهربایی و روشن دارد و همچنین بدون گوگرد یا خرمایی تقسیم می شود که هر کدام مشتریان خاص خود را در بازار داخل و صادرات دارد به صورت کلی کشمش تاکستان از نظر رنگ و ظاهر ، کیفیت و درصد قند در بالاترین حد نسبت به کشمش های سایر مناطق می باشد.

تخصص و تبحر باغداران تاکستانی در تولید و همچنین دقت و حساسیت کارخانجات فراوری در تنظیم دستگاه های غوره گیر در بالاترین درجه و سورتینگ دقیق از طرف دیگر باعث شده کشمش تیزابی تاکستان از همه نظر درایران بهترین باشد.

اگر دنبال کشمش تیزابی با قیمت مناسب تر و کیفیت پایین تر هستید می توانید از کشمش ملایر ، ملکان و قوچان خریداری کنید که البته با مشاهده نزدیک به خوبی خودتان خواهید فهمید که کیفیت کدام کشمش بهتر می باشد.

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی تاکستان از کارخانه

اگر دنبال بهترین کیفیت کشمش تیزابی هستید قطعاً بایستی این محصولات را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش معتبر تهیه کنید تا بتوانید بر کیفیت و اجرای کار نظارت داشته باشید و همچنین نوع بسته بندی را نیز خودتان انتخاب کنید و در آخر قیمت نهایی براتون مناسب تر در بیاید.

 

قیمت فروش کشمش تیزابی تاکستان درب کارخانه برای بازار داخل و صادرات در اواسط مهرماه به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی طلایی کارتون 9 کیلویی                      280هزار تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی برای صادرات کیلویی                32000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی کارتون 9 کیلویی                    250هزار تومان
  4. کشمش تیزابی خرمایی برای صادرات کیلویی               29000 تومان
  5. کشمش پلویی آقتابی کارتون 9 کیلویی                       270هزار تومان

این مجموعه می تواند کشمش تیزابی تاکستان حال چه گوگردی و یا غیرگوگردی و خرمایی را برای مشتریان داخلی و صادراتی مستقیم از کارخانه کشمش تامین کند خریداران محترم می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات لازم را ارائه نموده و تمام کارهای مربوط به سفارش را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما