فروش کشمش بدون هسته زیر قیمت بازار

در این مجموعه فروش کشمش بدون هسته طلایی ، تیزابی و آفتابی با بهترین کیفیت ممکن و زیر قیمت بازار مستقیم از کارخانه امکان پذیر می باشد برای سفارش انواع این محصولات با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط تلفنی یا اینترنتی برقرار کنید.

فروش کشمش بدون هسته زیر قیمت بازار

انواع کشمش بدون هسته بازار ایران

فروش کشمش بدون هسته

کشمش های تولید شده در کشورمان در رنگ های متنوع و دو نوع هسته دار و بدون هسته تولید می شود که هم در بازار داخل و هم صادرات قابل عرضه می باشد.

انواع کشمش بدون هسته در مناطقی نظیر ملایر همدان ، تاکستان قزوین ، ملکان و بناب آذربایجان شرقی ، کاشمر و قوچان خراسان رضوی به صورت عمده به روش های آفتابی ، سایه خشک ، تیزابی و مکانیزه در کارخانه تولید می شوند.

از مهم ترین انواع کشمش بدون هسته ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کشمش سبز و زرد پیکامی کاشمر
  2. کشمش پلویی طلایی یا انگوری
  3. کشمش تیزابی رنگ روشن و خرمایی
  4. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه
بیشتر مشتریان کشمش در ایران خواهان نمونه بدون هسته آن می باشند و معمولاً برای صادرات نیز از این محصولات استفاده می شود و نوع دانه دار آن به هیچ عنوان برای فروش مشتری صادراتی ندارد.

فروش کشمش بدون هسته در کیفیت های متنوع اعم از درجه یک ، دو و سه به صورت فله ای همراه با دم و چوب در کیسه و یا کاملاً تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتون های با وزن 5 و 9 کیلویی برای بازار داخل و عمدتاً 10 کیلویی بسته به نظر مشتری برای صادرات انجام می شود.

فروش کشمش بدون هسته

فروش کشمش بدون هسته کارخانه

در سبد فروش محصولات این مجموعه انواع کشمش بدون هسته چه به صورت فله و چه بسته بندی شده کارتونی برای مصارف خوراکی و صنعتی موجود می باشد که مشتریان برای بررسی کیفیت این کشمش ها می توانند حداقل 10 کارتون ثبت سفارش کنند و در صورت تایید خرید کلی و عمده خود را انجام دهند.

اگر قصد خرید انواع کشمش بدون هسته برای صادرات دارید توجه داشته باشید که محصول نهایی بایستی تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتونی 5 لایه دارای لیبل ، تاریخ و شیرینگ شده باشد که در طول مسیر آسیبی به محصول وارد نشود.

قیمت فروش کشمش بدون هسته این مجموعه در اواخر دی ماه 1400 هر کیلو به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش سبز کاشمر                85000 تومان
  2. کشمش زرد قلمی کاشمر          79000 تومان
  3. کشمش پلویی طلایی ملکان      71000 تومان
  4. کشمش تیزابی رنگ روشن        42000 تومان
  5. کشمش تیزابی خرمایی            39000 تومان
  6. کشمش پلویی آفتابی              42000 تومان

مشتریان برای سفارش انواع کشمش بدون هسته چه برای بازار داخل و چه صادرات می توانند از ظرفیت این مجموعه به عنوان یک مرجع و تامین کننده بهره بگیرند که می‌تواند صفر تا صد برای صادرات کارهایی نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را کامل انجام دهد کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته و ضمن مشاوره رایگان و استعلام قیمت انواع محصولات برای سفارش وارد مذاکره شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما