فروش کشمش بدون تیزاب با قیمت استثنایی

فروش کشمش تاکستان بدون تیزاب یا در واقع کشمش آفتاب خشک یا سایه خشک با قیمتی استثنایی مستقیم از کارخانه این مجموعه که عرضه کننده انواع کشمش می باشد امکان پذیر شده است مشتریان جهت خرید حضوری و غیر حضوری با بخش فروش این سایت تماس بگیرند.

فروش کشمش بدون تیزاب با قیمت استثنایی

کشمش بدون تیزاب به چه محصولی می گویند؟

 کشمش بدون تیزاب

کشمش پلویی کیلویی محصولی پر خیر و برکت که به عنوان میوه خشک شده انگور تلقی می شود که در رنگ ها و روش های مختلف تولید و فرآوری می شود که بازار پررونقی در داخل و خارج از کشور دارد.

تولید کشمش ممکن است در معرض نور آفتاب روی زمین به صورت کاملاً ارگانیک و بدون افزودن هیچ ماده ای صورت گیرد که به این محصول تولیدی کشمش آفتابی می گویند. یا اینکه ممکن است انگور را پس از جمع آوری در مایع تیزاب آغشته کرده و سپس روی زمین در معرض نور آفتاب پهن کرده تا خشک شود که به آن کشمش تیزابی گفته می شود  در روش دیگر نیز کشمش را در مکانی مسقف و در سایه تولید کرده که به محصول به دست آمده کشمش سایه خشک گفته می شود.

 

**** کشمش تیزاب خورده به کشمش پلویی قرمز یا کشمش سلطانا و تیزابی معروف است که اگر دود گوگرد به آن زده شود این محصول کشمش تیزابی کهربایی یا طلایی می باشد ولی اگر فاقد دود گوگرد باشد به آن کشمش تیزابی خرمایی گفته می شود. که بسیار پر فروش در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور می باشد.

 

اما کشمش بدون تیزاب در واقع همان کشمش آفتاب خشک یا سایه خشک بوده که هیچ ماده ای به آن افزوده نشده و به صورت طبیعی خشک می شود و برای مصرف کنندگانی که دنبال کشمش ارگانیک با ارزش غذایی بالا می باشند این محصول توصیه می شود که علاوه بر مصرف تازه خوری در مواردی مانند تولید سرکه ، شیره کشمش و الکل طبی و صنعتی استفاده می شود.

فروش کشمش بدون تیزاب

فروش کشمش بدون تیزاب با قیمت استثنایی

مجموعه لعل تاک چندین واحد تولید، فرآوری و بسته‌بندی کشمش و مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ لیزر در تاکستان قزوین ، ملکان آذربایجان ، کاشمر خراسان و شیراز تحت پوشش دارد تا بتواند انواع کشمش ایرانی را چه تیزاب خورده و یا بدون تیزاب به صورت ارگانیک ، پارافین نخورده و کاملاً تمیزشده یا فله در کیسه همراه با دم و چوب برای مشتریان در بازار داخل و صادراتی عرضه می کند.

 

**** قیمت فروش کشمش بدون تیزاب در این مجموعه در 12 دی ماه 99 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی قرمز با تیزابی خرمایی در کارتون ۹ کیلویی         225000 تومان
  2. کشمش آفتاب خشک تاکستان همراه با دم در کیسه                23000 تومان
  3. کشمش آفتابی عسکری کاشمر برای آبگیری                           15000 تومان
  4. کشمش پشت لیزری آفتابی کاملاً تمیز                                  19000 تومان
  5. مویز ریش بابا ، رطبی به صورت فله                                     18000 تومان

ما در این مجموعه سعی کردیم محصولات را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت استثنایی عرضه کنیم که این به معنی قیمت ارزان نیست بلکه منظور این است که قیمت آن در خور کیفیت محصول می باشد حال آنکه بسیاری از کاسبان و کارخانه ها متاسفانه برای اینکه قیمت محصول را پایین بیاورند مقدار زیادی غوره به محصول اصلی اضافه کرده تا نرخ را 20% کاهش دهند که مشتری هم گول ارزان بودن را خورده و محصول را خریداری می کند توصیه مجموعه ما به شما عزیزان این است هنگام خرید عجله نکرده و آگاهانه نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما