فروش کشمش آفتابی صادراتی ارگانیک تاکستان

فروش کشمش آفتابی صادراتی که از بهترین محصولات ارگانیک تولید شده با حجم انبوه در تاکستان قزوین می باشد در این سایت فراهم شده است برای خرید کشمش تاکستان به صورت حضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

فروش کشمش آفتابی صادراتی ارگانیک تاکستان

کشمش آفتابی صادراتی تاکستان

کشمش آفتابی صادراتی تاکستان

کشمش آفتابی تاکستان یکی از سالم ترین کشمش ها با تولید ارگانیک که مصرف خوراکی بالا داشته و حاوی ویتامین وآهن بوده که خواص مهمی برای بدن دارد این محصول بدون هسته بوده و در کارخانجات تولید صنایع غذایی کیک ، کلوچه و همچنین در کارگاه های شکلات سازی و شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول با ظاهری گرد و بیضی و قدی حدود 6 تا 8 میلیمتر در دو سایز ریز و درشت بوده که سایز ریز آن به عنوان کشمش پلویی و کوچک ترین کشمش ایران شناخته می شود که بسیاری از کشورهای اورپایی از قبیل آلمان ، سوئیس ، اسپانیا ، روسیه و اوکراین و فراتر از آن در کانادا خریدار این کشمش ارگانیک منطقه تاکستان می باشند.

 

**** برای تولید الکل های صنعتی باید از کشمشی استفاده کرد که دود گوگرد نخورده باشد که در غیر این صورت فرایند تخمیر انجام نمی شود و بوی نامطبوع و زننده ای می دهد برای همین مسئله معمولاً در کشورهای اورپایی برای صنایع الکل سازی و برای مصارف خوراکی و به عنوان طعم دهنده در انواع بستنی ، دسرها ، شکلات و کیک از کشمش پلویی آفتابی ارگانیک تاکستان استفاده می شود.

کشمش آفتابی در محیطی باز و در  معرض نور خورشید خشک شده و برای اینکه احتمال دارد آلودگی گرد و خاک داشته باشد در کارخانه کارهایی نظیر تمیز و شستشو کردن ، روغن زدن ، سورتینگ و بسته بندی روی آن انجام می گیرد نوع بسته بندی آن در کارتون های 9 کیلویی برای بازار داخل و برای صادرات در بسته های سلفونی کوچک با وزن 500 گرم یا یک کیلوگرم یا کارتونهای 5 و 10 کیلویی خالص می باشد.

فروش کشمش آفتابی صادراتی

فروش کشمش آفتابی صادراتی ارگانیک تاکستان

کشمش آفتابی معمولاً برای اینکه به کشورهای اورپایی صادر شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد برای این منظور باید دو بار سورت شود و معمولاً کشمش تاکستان تمام پارمترهای مورد انتظار را برای این امر دارد البته در کنار این محصول کشمش سبز قلمی کاشمر و مویز هسته دار ایرانی نیز به خاطر تولید ارگانیک خاطرخواه زیادی در اورپا دارد.

 

**** مجموعه لعل تاک کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش در منطقه تاکستان دارد که فروش کشمش آفتابی صادراتی ، کشمش تیزابی و کشمش پلویی طلایی را در دستور کار قرار داده و روزانه مشتریان زیادی از داخل کشور و همچنین تجار و بازرگانان برای بحث صادرات با این مجموعه ارتباط گرفته و نیازشان را تامین می کنند.

برای خرید کشمش آفتابی صادراتی نیاز است که در کارخانه کشمش این مجموعه در تاکستان حضور یابید و از خط تولید و فرآوری آن بازدید به عمل آورید  و پس از دیدن نمونه های محصولات و کسب رضایت در مورد شرایط مالی کار و بقیه موارد با مدیر کارخانه مذاکره و گفتگو کنید تا با آرامش خاطر و شفاف کار پیشرفت کرده و نیاز خود را تامین کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما