فروش ویژه کشمش صادراتی ملکان

فروش ویژه کشمش صادراتی ملکان که همان کشمش پلویی طلایی یا گلدن و تیزابی می باشد با بهترین کیفیت ممکن و قیمت کف کارخانه در این مجموعه امکان پذیر می باشد تاجرانی که دنبال صادرات کشمش منحصر به فرد این منطقه می باشند می توانند با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنند.

فروش ویژه کشمش صادراتی ملکان

کشمش صادراتی ملکان

کشمش صادراتی ملکان

مناطق ملکان ، بناب و مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی از مهم ترین تولید کنندگان کشمش در کشور شناخته می شوند شرکت های بازرگانی که صادرات کشمش انجام می دهند می دانند که کیفیت محصولات این مناطق در ایران بی نظیر و منحصر به فرد می باشد.

کشمش طلایی ملکان که به نام کشمش انگوری یا گلدن و کالیفرنی مشهور است به عنوان بهترین کشمش ایران برای صادرات شناخته شده است و به لحاظ کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در مقایسه با سایر کشورها بسیاری از تاجران از کشورهای مختلف دنبال خرید این محصول از ایران می باشند. البته گفتنی است که ملایر استان همدان نیز این نوع کشمش را تولید کرده ولی کیفیت آن به مراتب کمتر از کشمش ملکان می باشد

محصولات منطقه ملکان علاوه بر کشمش پلویی طلایی ، کشمش تیزابی در دو رنگ تیره ، روشن نیز می باشد که تمامی این محصولات بی دانه  و بدون هسته می باشد و تمامی اصول مربوط به صادرات اعم از گواهی بهداشت و استاندارد را پاس می کند و حتی برای اورپا که خیلی سخت گیری در مورد باقیمانده سموم و درصد گوگرد دارند این محصول آنالیز و آزمایشات مربوط به این کشورها را نیز قبول و تایید می شود.

مجموعه محصولات لعل تاک مرکز تولیدی در منطقه ملکان آذربایجان با برند کشمش نمونه تحت پوشش دارد که در زمینه تولید ، فرآوری کشمش ظرفیت تولید روزانه 20 تن با کیفیت صادراتی و بسته بندی در کارتون 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده را دارد.

فروش ویژه کشمش

فروش ویژه کشمش صادراتی ملکان

کشمش طلایی ملکان در بازار داخل مصرف چندانی ندارد و فروش ویژه آن برای کشورهای عربی بوده که مشتاق رنگ طلایی و طعم فوق العاده آن می باشند البته کارشناسان آنها اعتقاد دارند گوگرد مصرفی در این کشمش برای هضم معده بعد از غذا بسیار موثر می باشد.

قیمت فروش ویژه کشمش صادراتی ملکان در کارخانه این مجموعه در اوایل اسفند 1399 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی کیلویی                     31500 تومان
  2. کشمش تیزابی رنگ روشن                         24500 تومان
  3. کشمش تیزابی رنگ تیره                            23000 تومان

در مورد کشمش صادراتی ملکان و به ویژه نوع طلایی باید این نکته را ذکر کرد که درصد رنگ زرد و طلایی این محصول در کارتون حدود 90 درصد است و رنگ بقیه محتویات در کارتون به رنگ سبز کم رنگ یا بی رنگ می زند و حتما مشتریان توجه کنند که نمی شود در داخل کارتون 100 درصد رنگ کشمش زرد باشد که چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد. و در ضمن هر چه تعداد رنگ های محتویات داخل کارتون اعم از قرمز ، سبز ، قهوه ای و بی رنگ بیشتر باشد بالطبع قیمت آن نیز ارزان تر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما