فروش مستقیم کشمش ضایعاتی ملایر

هم اکنون کشمش ضایعاتی ملایر یکی از محصولاتی است که میزان تقاضا برای آن در بسیاری از صنایع بسیار زیاد است. قیمت این محصول نیز همواره به صورت عمده و مستقیم تا حد زیادی مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

فروش مستقیم کشمش ضایعاتی ملایر

منظور از کشمش ضایعاتی چیست؟

منظور از کشمش ضایعاتی چیست؟

کشمش ایرانی در برخی از شهرهای ایران تولید می شود. می توان گفت تاکستان و ملایر کشمش شیرین و گوشتی بی نظیری را تولید می کنند و در بازار به فروش می رسانند. این دو شهر در زمینه کشمش تیزابی و آفتابی محصولات خوبی را تولید کرده و در بازار های جهانی به فروش می رسانند. همچنین شهرهای مراغه، بناب و ملکان نیز در زمینه کشمش انگوری طلایی فعالیت خوبی داشته و کشمش شیرین و گوشتی تولید می کنند.

لازم به ذکر است که بخشی از این کشمش که دچار آسیب و خرابی می شوند را با عنوان کشمش ضایعاتی بسته بندی کرده و به فروش می رسانند. این کشمش نیز همان خواص کشمش مرغوب را دارا می باشد، اما تفاوت آن این است که این محصول از نظر ظاهری کیفیت چندانی ندارد. به همین دلیل نیز از آن برای سایر صنایع مانند پزشکی و تولید عصاره و شیره استفاده می شود. 

بر اساس نظر متخصصان فروش بهترین نوع کشمش همانی است که در هوای آزاد و با نور مستقیم آفتاب تولید شده که در آن از هیچ گونه مواد افزودنی مانند گوگرد استفاده نمی شود. 

 به طور کلی می توان گفت تهیه کشمش به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود. در روش سنتی دانه های انگور را درون سینی های بزرگ چیده و در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می دهند. بر این اساس می توان گفت تهیه کشمش به روش سنتی کار دشواری بوده و تهویه مناسب در فرآیند ان نقش بسیار مهمی دارد.

اما در روش صنعتی انگور را درون تیزاب غوطه ور کرده یا از بخار گوگرد و یا مواد دیگر به تولید کشمش می پردازند. بنابراین در این روش به سبب کاراملی شدن قند موجود در انگور، کشمش به دست آمده رنگ کمتری داشته به طلایی می زند اما در روش سنتی معمولا کشمش رنگ تیره تری خواهد داشت. 

عرضه کشمش ضایعاتی ملایر بسته بندی

عرضه کشمش ضایعاتی ملایر بسته بندی

در حال حاضر عرضه کشمش ضایعاتی درجه 3 ملایر به صورت عمده و با بسته بندی و بهترین قیمت به بازار عرضه می شود. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به درجه کیفیت و نوع بسته بندی آن اشاره کرد. البته نوسانات بازار نیز بر قیمت نهایی آن موثر هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما