فروش مستقیم کشمش انگوری صادراتی

با خشک کردن انگور علاوه بر کم نشدن خواص متعدد آن موجب افزایش برخی از خواص آن نیز می توان شد.

کشمش انگور حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد که با مصرف روزانه آن می توان به مقدار قابل توجهی نیاز بدن را تامین نمود.

کشمش انگوری صادراتی علاوه بر توزیع در داخل کشور و تامین نیاز داخلی به این محصول به سایر کشورها نیز صادر می شود و ارزش افزوده بسیار بالایی دارد.

فروش مستقیم کشمش انگوری صادراتی

تقویت بنیه با خوردن کشمش انگوری

تقویت بنیه با خوردن کشمش انگوری کشمش انگوری حاوی مقادیر بسیار زیادی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن است و به دلیل خاصیت سم زدایی که دارد با خارج کردن سموم از بدن موجب تقویت بنیه بدن شده و از بروز بسیاری از بیماریها پیشگیری می نماید و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

امروزه کشمش انگوری به 3 صورت مختلف در بازارها وجود دارد از جمله:

  • کشمش انگوری آفتابی
  • کشمش تیزابی
  • کشمش انگوری

هر سه این کشمش ها حاوی مقادیر بسیار زیادی فیبر هستند که به رفع یبوست بسیار کمک می کند و همچنین موجب تقویت دستگاه گوارش نیز می شود.

کشمش سرشار از فرکتوز و گلوکز می باشد که علاوه بر انرژی زا بودن و تامین انرژی در طول روز موجب افزایش وزن در افرادی که رژیم چاقی دارند نیز می شود.

همچنین کشمش ها حاوی انواع آنتی اکسیدانها می باشند که موجب پاکسازی بدن از انواع رادیکال های آزاد مضر می شوند و از بروز انواع سرطان جلوگیری می کنند و مانع رشد تومور های سرطانی می شوند.

کشمش انگوری حاوی آهن، ویتامین های گروه B و مس می باشد که از کم خونی پیشگیری می کند و برای رفع آن نیز بسیار مفید است همچنین ویتامین های گروه B موجب افزایش خون سازی بدن می شوند و مس به افزایش تولید گلبول های قرمز خون کمک بسیار زیادی می نماید و در نتیجه با افزایش گردش خون در بدن و افزایش اکسیژن رسانی به سلولها سلامت عمومی بدن افزایش می یابد و بنیه آن تقویت می شود.

عرضه کنندگان کشمش انگوری صادراتی

عرضه کنندگان کشمش انگوری صادراتی شرکت ما یکی از معتبرترین و بزرگترین عرضه کنندگان کشمش انگوری ممتاز صادراتی در سراسر کشور و خارج کشور می باشد که با سابقه طولانی و تجربه بسیار زیادی که دارد اطمینان مشتریان را در طول سالها به خود جلب کرده است.

کشمش هایی که توسط شرکت ما عرضه می شوند با بالاترین استانداردها تهیه و تولید می شوند به صورت کاملا بهداشتی به صورت عمده و بسته بندی شده با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه برای خریداران ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما