فروش عمده کشمش صادراتی طلایی

فروش عمده کشمش صادراتی طلایی اعم از پلویی و قلمی با کیفیت ممتاز در کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این مجموعه انجام می شود مشتریان محترم می توانند برای صادرات از تجارب این مرکز به صورت تضمینی بهره بگیرند.

فروش عمده کشمش صادراتی طلایی

کشمش صادراتی طلایی

 کشمش صادراتی طلایی

 

جایگاه کشمش صادراتی طلایی برای اقتصاد کشور ما نقش حیاتی داشته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اگر صادرات این محصول به مشکل بخورد زندگی باغداران و مساحت ها باغات انگوری آنها تحت الشعاع آن قرار خواهد گرفت.

مهم ترین کشمش صادراتی ایران که طرفداران و مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دارد کشمش طلایی انگوری یا همان کالیفرنیایی بوده که از نظر کیفیت و مرغوبیت در دنیا منحصر به فرد می باشد و در حال حاضر رقیب جدی در بازارهای جهانی برای این محصول نداریم.

در ایران بیشترین میزان تولید انواع کشمش در 4 استان همدان ، قزوین ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی می باشد ، اولویت اصلی کشاورزان این مناطق محصول انگور بوده که تاثیر زیادی در قیمت گذاری کشمش در بازارهای داخلی و جهانی دارند.

انواع کشمش صادراتی طلایی تولید شده در ایران شامل دو نوع پلویی و قلمی می باشد که قسمت اعظم این محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود.اما با توجه به افزایش نرخ کالاها و محصولات در ایران قیمت این نوع کشمش ها نیز افزایش یافته و اگر به همین صورت پیش برود ممکن است بسیاری از تاجران محصولات خود را از کشورهای دیگر نظیر ترکیه ، ازبکستان تهیه کنند و این باعث می شود بازارهای جهانی را از دست بدهیم.

کشمش مناسب صادرات باید شاخصه هایی نظیر طعم و مزه مطبوع ، رنگ و اندازه یک دست ، نداشتن آفت ، حشرات ، گرد و خاک ، تعداد کم کشمش های غوره ، نارس و دم دار ، شکرک زده  و رطوبت 15 درصد داشته باشد که کشمش طلایی با فرآوری که در کارخانه روی ان انجام می شود این شرایط برای آن انجام می شود و مناسب برای صادرات می گردد.

فروش کشمش طلایی

فروش عمده کشمش صادراتی طلایی

این مجموعه با داشتن واحدهای تولیدی مجهز در مناطق کاشمر و ملکان انواع کشمش صادراتی طلایی را فرآوری و در کارتون های شکیل طبق نظر مشتری و در وزن 10 کیلویی خالص به صورت لیبل دار و شیرینگ شده بسته بندی و عرضه می کنند.

اگر مشتریان درخواست داشته باشند که در بسته بندی لیبل و طرح شرکت خودشان باید در روی کارتون درج شود در پاسخ باید گفت که این امکان وجود دارد ولی از قبل باید این موضوع مطرح شود چون طراحی کلیشه و آماده سازی کارتون زمان بر می باشد که برای این مسئله باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

این مرکز فروش عمده کشمش و مویز را علاوه بر بازار داخل به کشورهای مختلف نیز انجام داده و سابقه صادرات کشمش طلایی به کشورهایی نظیر ترکیه ، عمان ، عراق ، اتیوپی ، روسیه را دارد مشتریان می توانند برای آگاهی از قیمت محصولات و موجودی آنها با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرارکنند تا اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما