فروش عمده کشمش ارزان آفتابی

در این مرکز فروش عمده کشمش ارزان آفتابی به صورت کاملاً تمیز و پاک شده و همچنین فله همراه با دم و چوب در بسته بندی کارتونی و کیسه 30 کیلویی امکان پذیر می باشد مشتریان گرامی می توانند برای ثبت سفارش خود با بخش فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش عمده کشمش ارزان آفتابی

تولید کشمش آفتابی

 کشمش ارزان آفتابی

باغداران به تناسب اقلیم منطقه و شرایط آب و هوایی از مرداد ماه شروع به چیدن انگور مخصوص کشمش که شیرین و دارای قند بالایی باشد می کنند تا کشمش تولیدی از لحاظ کیفیت بهترین باشد البته انگور ویژه تازه خوری هم معمولاً در تیرماه چیده می شود.

مشتریان گرامی در خریدن کشمش ارزان آفتابی توجه کنید که ممکن است بعضی از کاسبان برای پایین آوردن قیمت کارهایی نظیر قاطی کردن کشمش عسکری ، غوره به کشمش آفتابی ، آب زدن کشمش را انجام می دهند که سود بیشتری کسب کنند. 

البته در روش آفتابی خساراتی هم ممکن است به باغدار وارد شود به عنوان مثال شرایط جوی نامناسب ، باران و باد بدموقع در روند خشک شدن تاثیر زیادی دارد و انگور در حال خشک را دچار خرابی و فساد می کند.

از مناطق مهم تولید کشمش آفتابی در ایران می توان به کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی ، تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بوانات فارس اشاره کرد که از نظر قند و شیرینی کشمش آفتابی کاشمر بی نظیر و منحصر به فرد بوده و برای مصارف غذایی و صنعتی نظیر شیره گیری ، تولید الکل استفاده می شود.

کشمش آفتابی کاشمر برخلاف کشمش تاکستان که در کارخانه شستشو و روغن زنی می شود و تحت عنوان کشمش پلویی آفتابی عرضه می شود این محصول شسته نشده و به صورت فله ای همراه با دم و چوب در کیسه و یا تمیز و پاک شده در کارتون به فروش می رسد.

فروش کشمش ارزان

فروش عمده کشمش ارزان آفتابی ارزان

در این مجموعه که انواع کشمش و مویز را در سبد فروش محصولات خود دارد انواع کشمش آفتابی کاشمر ، تاکستان و بوانات را به صورت کاملاً تمیز و پاک شده در کارتون و یا کیسه برای مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

البته اینکه گفته می شود کشمش ارزان آفتابی مشتریان عزیز توجه داشته باشند که منظور قیمت کف کارخانه می باشد که یعنی شما دست اول مستقیم از کارخانه تولیدی محصول خود را خریداری می کنید که اگر مورد پسند نبود می توانید آن را برگشت دهید و خسارت خود را دریافت نمایید.

قیمت فروش عمده کشمش ارزان آفتابی این مجموعه در اواسط بهمن ماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی کارتون 9 کیلویی                380000 تومان
  2. کشمش آفتابی ارزان کاشمر کیلویی                     23000 تومان
  3. کشمش آفتابی مخلوط کاشمر کیلویی                  22000 تومان
  4. کشمش آفتابی بوانات کیلویی                            25000 تومان

مشتریان گرامی در خریدن کشمش ارزان آفتابی توجه کنید که ممکن است بعضی از کاسبان برای پایین آوردن قیمت کارهایی نظیر قاطی کردن کشمش عسکری ، غوره به کشمش آفتابی ، آب زدن کشمش را انجام می دهند که سود بیشتری کسب کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما