فروش عمده مویز درجه یک صادراتی

در این مجموعه فروش عمده مویز و نخود قرمز درجه یک برای بازار داخل و صادرات و مستقیم از تولید به مصرف امکان پذیر می باشد برای خرید و سفارش جزئی و عمده می توانید با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کنید.

فروش عمده مویز درجه یک صادراتی

ویژگی های مویز درجه یک

 مویز درجه یک

ایران سابقه ای بسیار دیرینه در تولید و تهیه انواع مختلف کشمش و مویز دارد و این به دلیل وجود تاکستان های فراوان انگور با تنوع و خواص بی نظیر در اقلیم ها و مناطق مختلف کشور می باشد.

در میان انواع خشکبارها کشمش مویز یکی از پرمصرف ترین و خوش‌ طعم‌ترین آن‌هاست. که سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی مانند کلسیم ، منیزیم و آهن می باشد که می تواند کمبود ها و نقض های بدن را جبران نماید و ارزش و خواص تغذیه ای فوق العاده ای دارد.

در طب سنتی نیز به استفاده از مویز و بادام درختی تواضع بسیار تاکید شده است و آن را دارای طبیعی گرم و تر می داند که مصرف آن برای افراد سردمزاج خواص بسیاری دارد. در واقع بزرگان طب سنتی مویز را عامل پاکسازی معده ، روده ، ریه می دانند و عملکرد آن ها را بهبود و تقویت می بخشد.

 

****  امام علی (ع) در حدیثی در مورد مصرف کشمش مویز می فرماید:

هرکس صیح ناشتا ۲۱ عدد مویز بخورد (در جایی گفته شده سرخ و در جایی سیاه) تمام امراض را از انسان دور می کند.

از ویژگی ها و خصوصیات مویز درجه یک می توان به پرگوشت بودن و کم دانه بودن آن اشاره کرد همچنین مویز هر چه دارای رنگ تیره تری باشد خواص آنتی اکسیدانی آن بیشتر بوده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می سازد.

فروش عمده مویز

نکات کلیدی هنگام خرید مویز

مویز محصولی ارگانیک و سالم که مردم خیلی تمایل دارند آن را مصرف کنند لذا باید هنگام خرید کشمش مویز درجه یک به موارد و نکات بسیار مهم که در قیمت آن تاثیر دارد دقت کرد که برخی از این موارد به شرح زیر است :

  1. شکل ظاهری و اندازه مویز (ریزی و درشتی آن)
  2. نرمی و تازگی مویز
  3. هسته دار و بدون هسته بودن مویز
  4. محل تولید مویز
  5. نداشتن هرگونه ناخالصی
بنابراین در صورت خرید مویز هسته دار باید دقت کرد که آن را با هسته مصرف کرد و هسته آن خوب جویده شود نه اینکه از دهان خارج گردد.برای کسانی که هسته سفت را نمی توانند با دندان خرد کنند می توانند مویز را به صورت کامل با آسیاب یا چرخ گوشت پودر نمایند و به راحتی مصرف نموده و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوند.

 مویز درجه یک صادراتی

فروش عمده مویز درجه یک صادراتی

کشمش مویز درجه یک و مرغوب چه به صورت بسته بندی شده کاملا تمیز درکارتون های 10 کیلویی و نیز به صورت فله همراه با دم و چوب در گونی و کیسه در این مجموعه در بازار داخل سراسر کشور و صادرات عرضه می شود.

فروش عمده مویز درجه یک صادراتی با رعایت تمام اصول بهداشتی و استاندارد لازم در این مرکز صورت می گیرد برای سفارش کافی است با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز را خدمت شما ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما