فروش ضایعات کشمش برای تغذیه شتر

در این مجموعه فروش ضایعات کشمش شامل پوش ، دم و چوب کشمش ، غوره برای تغذیه شتر، اسب و گوسفند به صورت عمده مستقیم از کارخانه عرضه می شود برای اطلاع از موجودی انبار و قیمت این محصولات با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

فروش ضایعات کشمش برای تغذیه شتر

انواع ضایعات کشمش

فروش ضایعات کشمش

در تولید و فرآوری انواع کشمش اعم از طلایی ، تیزابی ، آفتابی از آن ضایعاتی از محصول اصلی به وسیله دستگاه های سورتینگ جداسازی می شود که به آن کشمش ضایعاتی یا سرکه ای گفته می شود و در مصارفی نظیر تولید شیره کشمش ، الکل و همچنین برای تغذیه انواع دام مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش تولید شده از انگور در کیفیت های متنوع و مصارف مختلف می باشد که این اهمیت و جایگاه بالای این محصول باارزش را نشان می دهد که از محصول اصلی تا ضایعات آن قابلیت استفاده و فروش را دارد.

از مهمترین ضایعات کشمش که می توان از آن استفاده کرد موارد زیر می باشد :

  1. پوش ، چوب و شاخه کشمش
  2. غوره
  3. کشمش حلوایی شامل دم و نرمه های کشمش
  4. کشمش پشت لیزر تیزابی و طلایی
یکی از مصارف مهم استفاده از ضایعات کشمش جهت تغذیه انواع دام نظیر اسب ، شتر ، گوسفند می باشد که به خاطر صرفه اقتصادی ، قیمت مناسب و خاصیت انرژی زای آن دامداران زیادی خریدار این محصولات می باشند تا بتوانند در این وضعیت خشکسالی و گرانی خوراک دام از این فرآورده ها به عنوان جایگزین استفاده نمایند.

فروش ضایعات کشمش

فروش ضایعات کشمش برای تغذیه شتر

دامدارانی که متقاضی خرید ضایعات کشمش برای تغذیه دام و بخصوص شتر دارند بایستی مستقیم از کارخانجات کشمش در مراکز تولید کننده کشمش مانند کاشمر ، تاکستان ، ملایر ، بناب و قوچان ارتباط بگیرند و نیاز خود را تامین کنند البته هر کدام از این مراکز محصول ویژه و خاص خود را تولید می کنند که جهت کسب اطلاعات تخصصی بایستی با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند تا راهنمایی لازم را در این زمینه از ایشان بگیرند.

 

این مجموعه دارای کارگاه تولید و فرآوری انواع کشمش در کاشمر خراسان رضوی می باشد که ضایعات کشمش اشاره شده در بالا را برای دامداران عزیز که پرورش شتر دارند عرضه می کند البته کارخانه های زیر مجموعه در بناب و تاکستان نیز دارد که مشتریان اگر خواستند می توانند از محصولات این مناطق نیز برای آنها ارسال گردد.

گفتنی است که ضایعات کشمش در طول سال و در حجم عمده در این مرکز قابل تامین است و بهترین این محصولات در کارگاه این مجموعه موجود می باشد فقط کافی است با مدیر فروش مجموعه ارتباط و موجودی انبار و قیمت این فرآورده ها را استعلام بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما