فروش بهترین کشمش پلویی قرمز 99

این مجموعه مرکز فروش بهترین کشمش پلویی قرمز یا آفتابی در سال 99 می باشد که مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این مجموعه در تاکستان در بازار داخل و صادرات درحجم بالا عرضه می شود.

فروش بهترین کشمش پلویی قرمز 99

کشمش پلویی قرمز

 کشمش پلویی قرمز

پرفروش محصول ایران در حوزه خشکبار چه در بازار داخل و چه صادرات انواع کشمش پلویی می باشد زیرا که یک پنجم تولیدکنندگان در مناطق مختلف کشور روی این محصول مانور می دهند و سال به سال نیز بر حجم تولید آن افزودن می شود.

کشمش پلویی در دو سایز ریز و درشت ، بدون هسته و بیضی شکل و گوشتی می باشد که در رنگ های طلایی ، قرمز و تیره ، قهوه ای در مراکزی از قبیل تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان خراسان ، اراک و زنجان تولید و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

**** محصول مورد بحث ما در این مقاله کشمش پلویی قرمز یا آفتابی می باشد که به روش آفتابی روی زمین در معرض نور خورشید تولید شده و رنگ قرمز سوخته و سیاه به خود گرفته است این محصول همراه با دم و شاخه در کیسه به کارخانه برده می شود و آنجا دم گیری و بودجار و شسته شده و در ادامه روی خط سورتینگ لیزر قرار گرفته و از لحاظ رنگ ، اندازه و کیفیت جداسازی می شود و سپس روغن خورده و در کارتون های 9 کیلویی برای بازار داخل و 10 کیلویی برای صادرات بسته می شود.

بهترین مرکز تولید کشمش پلویی قرمز مناطقی از استان قزوین نظیر تاکستان ، شال و اسفرورین می باشد باغداران این منطقه با حساسیت و دقت این محصول را تولید کرده و در کارخانجات فرآوری نیز دقت دستگاه های غوره گیر و سورتینگ را به بالاترین حد ممکن رسانده تا محصولاتی با بهترین کیفیت ممکن تولید و در بازار عرضه گردد.

فروش بهترین کشمش پلویی

فروش بهترین کشمش پلویی قرمز 99

اگر قصد سفارش و خرید از این مجموعه را دارید اطلاع داشته باشید که این مجموعه عرضه انواع کشمش تولید شده در ایران اعم از کشمش سبز و زرد قلمی ، انواع کشمش پلویی طلایی ، قرمز و قهوه ای و همچنین کشمش مویز هسته دار و بدون هسته را به صورت تخصصی انجام می دهد پس برای هماهنگی بیشتر با مدیریت بخش فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

 

**** قیمت فروش بهترین کشمش پلویی قرمز و دیگر محصولات این مجموعه در بهمن 99 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی قرمز یا آفتابی کارتون 9 کیلویی     220000 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی صادراتی                         24000 تومان
  3. کشمش پلویی طلایی ملکان                            32000 تومان
  4. کشمش تیزابی طلایی                                    27000 تومان
  5. کشمش تیزابی خرمایی                                  24000 تومان

قیمت انواع کشمش پلویی چه برای بازار داخل و چه صادرات در شروع فصل کشمش در مهرماه 99 چون نرخ ارز افزایش چشمگیری داشت لذا قیمت ها دچار نوسان های افزایشی شده بود اما با آرام شدن تب بازار ارز کم کم ثبات در بازار کشمش ایجاد شد ولی از طرف دیگر هنوز قیمت کارتون و کرایه حمل و نقل پایین که نیامده هیچ ولی باز هم افزایش یافته است در هر صورت از آذر ماه تا امروز ثبات نسبی بر بازار بعضی از کشمش ها حاکم شده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما