فروش بهترین کشمش بیدانه صادراتی

این مرکز فروش بهترین کشمش بیدانه صادراتی کارخانه را با کیفیتی مرغوب و قیمتی فوق العاده انجام می دهد اگر قصد صادرات این محصولات را دارید می توانید از تجارب این مجموعه بهره بگیرید.

فروش بهترین کشمش بیدانه صادراتی

کشمش بیدانه صادراتی

 کشمش بیدانه صادراتی

کشمش از محصولات صادراتی غیرنفتی می باشد که به صورت دانه دار و بیدانه موجود بوده و برای صادرات از نوع بیدانه یا بدون هسته به کشورهای مختلف ارسال می شود چون در غیر این صورت ممکن است بار برگشت بخورد .

کشمش صادراتی بایستی جنس خالص ، یک دست از نظر رنگ و اندازه باشد و متاسفانه ممکن است بعضی کارخانجات نوع دانه دار و بیدانه را باهم مخلوط کنند که این با اصول اخلاقی تجارت تناقض دارد و فقط اعتبار ایران را در بازارهای جهانی کم رنگ می کند که البته این مسئله بسیار نادر و ناچیز می باشد.

از بهترین کشمش بیدانه صادراتی در ایران می توان به انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش گلدن طلایی یا انگوری ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی نام برد که در تولید این محصولات برای ماندگاری بالا از مایع تیزاب به عنوان ماده نگهدارنده استفاده می شود.

کشمش صادراتی علاوه بر بیدانه بودن بایستی شاخصه هایی نظیر طول عمر بالا نیز داشته باشد و در فرآوری آن از تیزاب و دود گوگرد استفاده شده باشد و همچنین موجودی آن در طول سال زیاد و در دسترس باشد تا بشود برای صادرات روی آن برنامه ریزی کرد و در ضمن قیمت آن نیز نوسان نداشته باشد.

خوب در مورد کشمش که انواع آن در ایران یافت می شود ولی در مورد انواع کشمش مویز قضیه برعکس صدق می کند و بیشتر مویز تولیدی ایران دارای هسته حال چه نرم و چه سخت می باشد که ما ناچار هستیم مویز بیدانه سیاه را از کشور افغانستان و ازبکستان وارد کنیم تا بتوانیم نیاز مصرف کنندگان را تامین کنیم .

 بهترین کشمش بیدانه

فروش بهترین کشمش بیدانه برای صادرات

همانطور که در بالا اشاره شد بهترین کشمش برای صادرات نوع بیدانه آن می باشد لذا تاجران و صادرکنندگان دنبال مراکز و واحدهای تولیدی مطمئن و تضمینی می باشند که بتوانند بهترین کشمش بیدانه را برای ارسال به کشورهای مختلف تامین نمایند که کمتر دچار چالش و مشکلات شوند این مجموعه به عنوان یک عرضه کننده انواع کشمش و مویز می تواند در این زمینه به مشتریان خود کمک و نیاز آنها را تامین کند.

قیمت فروش انواع کشمش بیدانه صادراتی این مجموعه در اوایل اسفند ماه 1399 عبارت است از :

  1. کشمش تیزابی طلایی تاکستان                      26500 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی تاکستان                    23500 تومان
  3. کشمش تیزابی روشن ملکان                          25000 تومان
  4. کشمش تیزابی تیره ملکان                             22000 تومان
  5. کشمش پلویی آفتابی                                   25000 تومان
  6. کشمش گلدن انگوری                                   32000 تومان
  7. کشمش سبز قلمی                                       75000 تومان
  8. کشمش زرد قلمی کاشمر                               36000 تومان

برای ارتباط با این مجموعه جهت سفارش انواع کشمش بیدانه کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان مشاوره و راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما