فروش انواع کشمش پلویی درب کارخانه

فروش انواع کشمش پلویی و نخود پاک شده برای صادرات و بازار داخل به صورت مستقیم از درب کارخانه از طریق مجموعه لعل تاک ممکن شده است تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد سفارش این محصولات را دارند با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنند.

فروش انواع کشمش پلویی درب کارخانه

انواع کشمش پلویی مجموعه

 انواع کشمش پلویی

کشور ایران از نظر تنوع در محصولات باغی و بخصوص انگور و کشمش و همچنین نخود برشته در رتبه نخست قرار دارد و این بدین معنی است که بیشتر از یک پنجم مناطق کشور در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد که به تناسب نوع اقلیم و شرایط آب ، هوایی که دارد نوع کشمش آن تفاوت دارد.

یکی از فراوان ترین انواع کشمش تولیدی در ایران کشمش پلویی می باشد که بیشتر بدون هسته بوده و در رنگ های طلایی ، قرمز ، قهوه ای و سیاه موجود می باشد از مراکز مهم تولید کننده آن می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان و درگز خراسان ، ابهر ، زنجان و اراک اشاره کرد که به صورت تخصصی در کارخانجات مجهز کارهای مربوط به فراوری و بسته بندی آن برای عرضه در بازار داخل و صادراتی انجام می شود.

 

**** از مهم ترین انواع کشمش پلویی که برای صادرات استفاده می شود می توان به موارد زیر را بیان کرد :

  1. کشمش پلویی طلایی یا کشمش گلدن ، انگوری و کالیفرنی
  2. کشمش پلویی قرمز یا کشمش تیزابی در دو نوع طلایی و خرمایی
  3. کشمش پلویی سیاه یا آفتابی
این مجموعه تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد تا کیفیت محصولات قابل عرضه در بازار داخل و صادرات هیچ گونه تفاوتی با هم نداشته باشند برای تحویل محصول با کیفیت به مشتری بایستی اول بار مرغوب از تولیدکننده خریداری کرده که بار نهایی آن یک دست و ضایعات کمتری داشته باشد و دوم اینکه حساسیت و دقت دستگاه های سورتینگ لیزر در کارخانه کشمش باید بالا برده شود که ممکن است بعضی بارها تا بار نیز سورت شوند تا کیفیت محصول خروجی بهترین گرید شود.

فروش انواع کشمش پلویی

فروش انواع کشمش پلویی درب کارخانه

مجموعه لعل تاک چندین واحد تولیدی فرآوری و بسته بندی کشمش در تاکستان ، ملکان ، کاشمر و شیراز در اختیار دارد که مشتریان سفارش تناژ بالا این امکان برایشان فراهم شده تا در کارخانه کشمش حضور یابند و از نزدیک فرایند کار را مشاهده کرده و سپس تصمیم خود را برای خرید بگیرند. در مورد سفارش های غیرحضوری هم جای هیچ نگرانی نیست و سعی شده که بار شما به هر نقطه ای که در ایران هستید با کمترین زمان ممکن ارسال شود .

قیمت فروش انواع کشمش پلویی و سایر محصولات این مجموعه نرخ کف کارخانه های کشمش می باشد که وضعیت نرخ آن همسان با دیگر واحدهای تولیدی بوده تا بازار بهم نریزد در مورد مشتریانی که بار با قیمت مناسب تر می خواهند نیز این امکان برای آنها نیز مهیا شده است که با کاهش دادن کیفیت محصول مطابق با نظر مشتری نرخ نهایی آن ارزان تر شود لذا با این شرایط سعی شده خواسته بیشتر مشتریان برای بازار داخل و صادرات تامین شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما