فروش انواع کشمش طلایی کارخانه

این مجموعه مرکز فروش انواع کشمش طلایی و نخود سفید عمده کارخانه با بهترین کیفیت ممکن با فراوری و بسته بندی زیبا می باشد شرکت های بازرگانی که قصد سفارش این محصول صادراتی را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش انواع کشمش طلایی کارخانه

انواع کشمش طلایی

انواع کشمش طلایی

کشمش همان انگور خشک شده است که می توان انواع و اقسام آن را با توجه به طیف رنگی ، نوع رقم انگور ، شیوه های خشک شدن و مواد افزودنی مجاز در بازار ایران یافت. همچنین نخود شکلاتی طبق لیست در بازار عرضه و به فروش می رسد.

کشمش طلایی یکی از انواع کشمش های تولیدی در ایران است که بیشتر بدون هسته بوده و به آن کشمش زرد ، انگوری ، دودی و کالیفرنیایی نیز می گویند و بخش زیادی از آن به کشورهای مختلف صادرات می شود و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان مشتری و خریدار عمده این محصول محسوب می شود.

انواع کشمش های طلایی که در ایران در حجم بالا تولید می شود دو نوع می باشد :

  1. کشمش طلایی پلویی : شکلی بیضی و اندازه ای حدود 6تا8 میلیمتر و بدون هسته بوده و در مناطق بناب، ملکان، مراغه استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شود.
  2. کشمش طلایی قلمی : شکلی کشیده و بلند در دو نوع دانه دار و بیدانه که از تولیدات ممتاز و منحصر به فرد مناطق کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد.
کشمش طلایی بیشتر به خارج کشور صادرات می شوند و بایستی برای صادرات یک دست و بدون ناخالصی ، شفافیت ، خوش رنگی و خوش طعم باشند تا به کشورهای اورپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس مثل قطر و امارات که گواهی نامه ها و آنالیزها مخصوصی برای صادرات محصول اعمال می کنند ارسال شوند.

قیمت گذاری روی کشمش طلایی براساس درجه و میزان اعلا بودن ،  میانگین موجودی در بازار و نوسانات نرخ ارز تعیین می شود . البته قیمت کشمش طلایی ملکان همیشه به خاطر کیفیت بالایی که دارد نرخ آن از سایر کشمش های طلایی مناطق دیگر بالا تر است .

کشمش طلایی کارخانه

فروش انواع کشمش طلایی کارخانه

مجموعه لعل تاک به عنوان یک مرکز عرضه کننده انواع کشمش طلایی چندین واحد تولیدی در ملکان ، کاشمر در اختیار دارد که در کنار این محصولات انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و انواع مویز را بهترین کیفیت ممکن آماده ، بسته بندی و به هرکجایی که مشتریان درخواست داشته باشند در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

قیمت فروش انواع کشمش طلایی کارخانه این مجموعه در اواسط اسفند ماه 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش طلایی قلمی کاشمر                                       کیلویی 35000 تومان
  2. کشمش طلایی پلویی ملکان                                       کیلویی 32000 تومان

برای سفارش انواع کشمش صادراتی کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب اقای رضا نادری فر هماهنگ کرده تا با حضور در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه نسبت به بستن قرارداد اقدام نمایید یا اینکه به صورت غیرحضوری و اینترنتی ضمن اطلاع از قیمت محصولات و وضعیت موجودی انبار نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما