فروش انواع کشمش صادراتی درب کارخانه

فروش انواع کشمش صادراتی مستقیم از درب کارخانه با بهترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی به صورت بسته بندی کارتونی از طریق این مجموعه ممکن شده است تاجرانی که قصد سفارش دارند می توانند خرید خود را با این مجموعه تجربه کنند.

فروش انواع کشمش صادراتی درب کارخانه

انواع کشمش صادراتی کارخانه

کشمش صادراتی کارخانه

کشمش یکی از مهم ترین محصولات صادراتی کشور ما شناخته شده که تنوع و کیفیت آن بسیار بالا بوده و همه ساله مشتریان زیادی از سراسر دنیا به سمت بازار ایران روانه شده تا از محصولات آن بهره بگیرند.

مجموعه محصولات لعل تاک مفتخر است انواع کشمش ایرانی را برای عرضه در بازار داخل و صادرات فرآوری و بسته بندی نموده و برای مشتریان در هر نقطه از ایران که باشند در کمترین زمان ممکن ارسال می کنند و کشمش صادراتی نیز درب کارخانه تحویل داده خواهد شد.

 

**** انواع کشمش صادراتی کارخانه این مجموعه برای فروش داخلی و خارج از کشور به شرح زیر می باشد:

در این مجموعه محصولاتی از قبیل کشمش تیزابی در دو نوع طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و کشمش گلدن یا انگوری طلایی ، کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر و مویز سیاه در بسته بندی کارتونی 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص دو سورته و شیرینگ شده و با بهترین کیفیت برای صادرات عرضه می شود البته همین محصولات نیز در بازار داخل در بسته بندی 5 و 9 کیلویی و با کیفیت اعلا توزیع و پخش می گردند.در کنار محصولات صادراتی این مجموعه انواع مویز هسته دار و بدون هسته اعم از مویز سرخ ، فخری ، ریش بابا ، افغان و ازبک و همچنین کشمش آفتاب خشک فله در کیسه ، کشمش سرکه ای و شیره انگور را نیز برای بازار داخل عرضه می کند.

فروش انواع کشمش صادراتی

کارخانه فروش انواع کشمش صادراتی

این مجموعه به مشتریان در سراسر ایران این امکان را می دهد که بتوانند به صورت حضوری در کارخانه برای مقادیر بالا خرید کنند البته اگر سفارش کمی دارند می توانند از نمایندگی های ما در سرتاسر ایران یا بنکداران نیازشان را تامین کنند یا اینکه به صورت غیرحضوری از طریق شرکت های باربری بار ارسال خواهد شد.

 

**** کارخانه فروش انواع کشمش صادراتی این مجموعه دارای دستگاه های بروز سورتینگ بوده و مجوزات لازم اعم از کیفیت استاندارد و بهداشت را دارد لطفا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

 

**** بعضی از مشتریان صادراتی در موقع سفارش تمایل دارند که نوع بسته بندی با طرح و برند شرکت خودشان باشد که این کار مطابق با نظر و سلیقه آنها قابل انجام است اما این دوستان در نظر داشته باشند که عمل چاپ ، کلیشه و آماده سازی کارتون دو هفته زمان نیاز دارد که انجام گیرد.

در مورد سفارشات صادراتی با حجم بالا پس از تایید نمونه حدود 30 % از هزینه بار به عنوان بیعانه دریافت می شود سپس کارهای آماده سازی کشمش بسته به حجم سفارش انجام می شود بعد از بسته بندی و شرینگ محصول پلمپ و در کامیون یا کانتینر بارگیری می شود برای تحویل بار مشتری می تواند حضوری درب کارخانه آن را تحویل بگیرد و یا اینکه نماینده وی قبل از مرز بار رو تحویل گرفته و تسویه باقیمانده هزینه بار را کامل انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما