فروشنده کشمش آفتابی کاشمر برای تغذیه اسب

این مجموعه فروشنده کشمش آفتابی کاشمر ویژه تغذیه اسب و دام می باشد که به صورت فله و پاک شده در کیسه و گونی عرضه می شود مشتریان می توانند برای خرید این محصولات با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرند.

فروشنده کشمش آفتابی کاشمر برای تغذیه اسب

کشمش آفتابی ویژه تغذیه اسب

کشمش آفتابی کاشمر

از مراکز مهم تولید کشمش در شرق کشور منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی بوده که محصولات منحصر به فردی نظیر کشمش سبز و زرد قلمی و کشمش آفتابی را برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

کشمش آفتابی کاشمر با ظاهری دراز و کشیده به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک تولید شده و عاری از هر گونه مواد افزودنی اعم از تیزاب ، گوگرد و روغن بوده که میزان قند ، شیرینی و درصد خلوص ، بازدهی نسبتاً بالایی دارد.

به صورت کلی کشمش آفتابی به دو صورت خواهد بود ممکن است فرآوری شده است یا اینکه فرآوری نشده. محصول فرآوری شده، تمیز و سورت شده و شستشو شده در بسته بندی کارتون عرضه می شود اما محصول فرآوری نشده ممکن است دارای دم و شاخه و یا حتی خاک باشد و در کیسه و گونی عرضه می شود.

کشمش آفتابی از تولیدات مهم منطقه کاشمر به شمار رفته که در دو نوع هسته دار و بدون هسته و رنگ قهوه ای یافت می شود که نوع تمیز و شسته شده آن برای مصارف خوراکی همراه با غذا و تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر همراه با چوب و دم و بدون شستشو عرضه شود یا در واقع همان حالت فله ای در کیسه که البته ممکن است سورت شود و چوب آن گرفته شود در این صورت برای مصارفی نظیر تولید الکل ، سرکه و شیره و همچنین خوراک دام و اسب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول به واسطه قند بالایی و قیمت ارزانی که دارد بسیاری از اصطبل داران اسب دنبال خریداری آن برای تغذیه اسب های گران قیمت خود می باشند که بسیار مقوی و انرژی زا بوده و هیچ ماده شیمیایی به آن اضافه نشده و ارگانیک و طبیعی می باشد.

فروشنده کشمش آفتابی

فروشنده کشمش آفتابی کاشمر از تولید به مصرف

مشتریان در ارتباطی که با مدیر فروش این مجموعه می گیرند دقیقاً باید نوع محصول ، کیفیت ، قیمت وهدف خود را از سفارش این محصول توضیح دهند و همچنین در مورد اینکه بار به صورت فله همراه با دم وچوب در کیسه باشد یا اینکه به صورت فراوری و پاک شده در کارتون در هرصورت اگر این موارد را تشریح کنند مدیر فروش می تواند آنها را بهتر راهنمایی کند.

این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش آفتابی کاشمر محصولات خود را مستقیم از تولید به مصرف به مشتریان خود ارائه می کند با بهترین کیفیت ممکن و به صورت تمیز و پاک شده در کیسه های 30 کیلویی که در کوتاه ترین زمان ممکن این محصولات از طریق شرکت های حمل و نقل و باربری به هر جای ایران ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما