عرضه کشمش پلویی تاکستان زیر قیمت بازار

عرضه کشمش تاکستان پلویی تاکستان با کیفیت اعلا در واحد تولیدی این مجموعه آغاز شده است  برای مشاوره و سفارش جزئی و عمده زیر قیمت بازار به صورت حضوری و غیرحضوری با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

عرضه کشمش پلویی تاکستان زیر قیمت بازار

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

منطقه تاکستان و در کنار آن ملایر به عنوان شهرهای جهانی انگور و مناطق مهم تولید کننده انواع کشمش پلویی در کشور شناخته می شوند تا جایی که 28% صادرات کشمش ایران از این دو شهر به سراسر دنیا انجام می شود.

 

**** مهم ترین محصول تاکستان کشمش پلویی آفتابی بوده که از نظر کیفیت فوق العاده و بی نظیر و سایز ریز آن به عنوان کوچک ترین کشمش ایران به شمار می رود این مجموعه این محصول را از باغداران به صورت فله خریداری نموده و سپس در کارخانه عملیات شستشو ، بودجاری و دم کنی ، سورتینگ انجام و در کارتون های 9 کیلویی بسته بندی و در بازار سراسر ایران عرضه می گردد.

 

**** کشمش پلویی کیلویی تاکستان علاوه بر عرضه داخلی در بازارهای جهانی مشتریان زیادی دارد کشورهایی مانند آلمان ، استرالیا و کانادا به خاطر تولید طبیعی آن خواهان خرید این محصول از کشور ایران می باشند.

 

در منطقه تاکستان علاوه بر کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی نیز تولید می شود با توجه به کیفیت و مرغوبیت کشمش تاکستان قیمت محصولات آن نسبت به مناطقی مانند ملایر ، ملکان و قوچان بالاتر می باشد  و اگر دنبال کشمش با قیمت پایین تر از این منطقه هستید پس باید که بار با درجه ضعیف تری درخواست کنید تا برای شما قیمت آن ارزان تر شود. 

 

 

عرضه کشمش پلویی

عرضه کشمش پلویی تاکستان از کارخانه

مجموعه لعل تاک با راه اندازی چندین سایت مرکزی برای دادن اطلاعات مفید در مورد انواع کشمش به مشتریان می باشد تا بتوانند با آگاهی کامل محصول مورد نیاز خود را چه به صورت جزئی یا عمده خریداری کنند.

 

**** عرضه کشمش پلویی تاکستان به صورت فله و بسته بندی شده چه برای بازار داخلی و چه صادرات زیر قیمت بازار در این مجموعه انجام می شود. شما می توانید برای سفارش عمده با حضور در کارخانه کشمش و ارتباط با مدیر فروش آن درباره محصولات و شرایط خرید مذاکره داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که روال سفارش و خرید از مجموعه به این صورت است که مشتریان محترم از طریق تلفن یا پیام رسان واتساپ با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته سپس نمونه تصویر یا ویدیو و سمبل ارسال گردیده و در صورت توافق مبلغی بیعانه دریافت و سپس محصول مطابق با نمونه ارسالی در مدت زمان مشخص آماده و تسویه بار درب کارخانه انجام شده و از طریق شرکتهای باربری یا نیسان و کامیون محصول ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما