عرضه کشمش صادراتی کارخانه ملکان

این مجموعه در بستری حرفه ای عرضه کشمش صادراتی کارخانه ملکان اعم از پلویی طلایی و تیزابی را برای مشتریان با بهترین کیفیت ممکن فراهم می کند جهت اطلاع از قیمت محصولات و موجودی آن با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

عرضه کشمش صادراتی کارخانه ملکان

کشمش صادراتی ملکان

کشمش صادراتی کارخانه

ایران کشوری با بهترین تاکستان های انگور که ظرفیت بالایی در تولید انواع کشمش برای فروش داخلی و صادراتی دارد و بسیاری از تجار دنبال محصولات با کیفیت ایرانی می باشند

از مراکز مهم و برجسته تولید کشمش صادراتی در ایران استان آذربایجان شرقی می باشد که توابعی از آن نظیر ملکان و بناب ، مراغه محصولات بی نظیری را تولید و مورد بهره برداری قرار می دهند.

از مهم ترین انواع کشمش ملکان که برای صادرات به کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد می توان به انواع کشمش پلویی طلایی به نام گلدن ، کالیفرنی و همچنین کشمش تیزابی اشاره کرد که سالیانه حدود 900 کانتینر از این منطقه به اقصی نقاط دنیا ارسال می گردد.

کشمش گلدن ملکان نه تنها درایران بی نظیر و فوق العاده است و بسیاری از تاجران و شرکت های بازرگانی خارجی دنبال یک مرکز قوی برای تامین محصول جهت صادرات می باشند که این مجموعه می تواند با ظرفیت روزانه تولید 20 تن نیاز آنها را تامین نماید.

البته این نکته مهم است که کشمش ملکان درجه بندی دارد و برای کشورها به تناسب درخواست و وضعیت اقتصادی و درآمد مردم آن کشور محصول صادر می گردد به عنوان مثال به کشور قطر ، عمان و امارات بایستی محصولاتی ارسال شود که آنالیزهای استاندارد و بهداشت آن کشور را پاس کند ولی کشورهای عراق ، سوریه ، ارمنستان و آذربایجان بار با کیفیت های مختلف ارسال می گردد.

عرضه کشمش صادراتی

عرضه کشمش صادراتی کارخانه ملکان

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه صادرات انواع کشمش فعالیت دارد و به مانند همه کارخانه ها کشمش فله را از باغدار خریداری نموده و کارهای مربوط به فرآوری و بسته بندی را در کارخانه خود انجام می دهد لذا این مرکز می تواند به صورت حرفه ای پذیرای مشتریان صادراتی باشد که ضمن بازدید اگر تمایل به سفارش داشتند خواسته آنها تمام و کمال تامین می شود.

درخواستی که ممکن است اکثر مشتریان صادراتی داشته باشند درج طرح و لیبل شرکت بازرگانی خود بر روی بسته بندی می باشد که این مهم به بهترین نحو قابل انجام می باشد فقط از قبل بایستی هماهنگ شود و در ضمن پروسه آماده سازی کلیشه و کارتون چند روزی طول می کشد که این را باید مشتریان در نظر بگیرند و روی زمان آن برنامه ریزی کنند.

اگر دنبال مجموعه ای مطمئن برای صادرات هستید می توانید از تجربه این مرکز بهره بگیرید زیرا که این مجموعه عرضه کشمش صادراتی کارخانه ملکان را انجام می دهد و شما می توانید برای هماهنگی بیشتر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما