عرضه کشمش زرد صادراتی کاشمر

عرضه کشمش زرد صادراتی که از بهترین تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد در این سایت امکان پذیر شده است این محصولات به صورت بسته بندی شده در کارتون 10 کیلویی خالص ارائه می شود.

عرضه کشمش زرد صادراتی کاشمر

کشمش زرد صادراتی کاشمر

کشمش زرد صادراتی

منطقه کاشمر از توابع خراسان از مهم ترین مراکز تولید کشمش سبز و زرد قلمی در شمال شرق کشور می باشد که تولید این محصولات فقط در این انحصار این منطقه بوده و همین مسئله جایگاه این منطقه را نه تنها در ایران بلکه در دنیا بالا برده است.

**** کشمش زرد یا طلایی با ظاهری دراز ، قلمی و اندازه ای حدود 2 تا 3 سانتی متر از انگور رقم پیکامی و عسکری تولید می شود این محصول در واقع همان کشمش سبز است که دود گوگرد خورده و رنگ زرد و طلایی به خود گرفته است خاستگاه آن مناطقی از خراسان از جمله کاشمر، خلیل آباد ، بردسکن و کندر می باشد و سالانه حدود 15هزار تن انواع کشمش در این مناطق تولید و فرآوری می شود.

 

**** مهم ترین ملاک های یک محصول برای صادراتی شدن این است که اولاً بدون هسته باشد ثانیاً در تولید آن از تیزاب و دود گوگرد به عنوان یک ماده نگهدارنده و همچنین برای طلایی شدن رنگ کشمش استفاده شود ثالثاً اینکه بار یکدست و هیچ گونه ناخالصی نداشته باشد البته بعضی کشورها مانند عراق و پاکستان و افغانستان محصولاتی با کیفیت های مختلف را خریداری می کنند.

در کنار کشمش زرد صادراتی کاشمر نوعی کشمش پلویی طلایی به نام گلدن همچنین کشمش تیزابی نیز وجود دارد که در مناطقی مانند بناب و ملکان آذربایجان شرقی ، ملایر همدان و تاکستان قزوین تولید می شود که بخش اعظم صادرات کشمش به این محصولات اختصاص یافته است.

عرضه کشمش زرد

عرضه کشمش زرد صادراتی کاشمر

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ، افزایش نرخ ارز بازار ایران متلاطم شده و خیلی از محصولات قیمت شان بی سابقه گران شده است و همین باعث شده بازار داخل رونق چندانی نداشته باشد و از طرف دیگر چون ارزش پول ملی ایران به پایین ترین میزان خود رسیده عواقبش این است که کشور ما به عنوان ارزان ترین فروشنده کشمش و دیگر محصولات در دنیا شناخته شده و در نتیجه بسیاری از تاجران برای خرید روانه بازار ایران شده اند تا سود زیادی نصیب شان شود.

این مجموعه عرضه کشمش زرد صادراتی را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی کشمش کاشمر که مجهز به دستگاه سورتینگ لیزر می باشد ارائه می کند مشتریانی که قصد خرید محصولات صادراتی کاشمر را دارند می توانند جهت مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما