عرضه مستقیم کشمش زرد طلایی کاشمر

کشمش زرد طلایی یکی از مواد انواع خوراکی است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. کشمش ها در انواع مختلفی تولید می شوند. این محصول دارای بازار مناسبی جهت صادرات به دیگر کشورها می باشد همچنین صادرات خوبی به کشورهای همسایه خلیج فارس دارد. نوع زردش که موضوع مورد نظر ما است در دو دسته تولید می شود.

عرضه مستقیم کشمش زرد طلایی کاشمر

 

بررسی خواص کشمش زرد

بررسی خواص کشمش زرد

یکی از خواص کشمش زرد رنگش است. مهمترین عامل رنگ زرد کشمش طلایی دود گوگرد و محلول قلیا است، به طوری که بعد از خشک شدن انگورها به دو صورت سنتی در آفتاب و سایه کشمش بدست می آید. اغلب کشمش های بدست آمده رنگ تیره دارند که ظاهر خوبی ندارد که خود این عامل باعث ترغیب فروشندگان به تغییر رنگ کشمش ها محسوب می شود.

همچنین با توجه به دارا بودن کشمش ها از خاصیت آنتی اکسیدان ها از تخریب سلولی جلوگیری می کنند. و همچنین استفاده از کشمش زرد اعلا به دلیل کاربرد گوگرد بهتر است مدیریت شود چرا که آسیب جدی به کلیه ها می زند. البته نمی توان از خواص خوبش چشم پوشید، ولی به اثرات سوء آن هم دقت داشته باشید.

کشمش ها وزن را پایین می آورند شاید یکی از جنبه های مثبت کشمش ها باشد چرا که این روزها اکثر افراد با مسئله چاقی بسیار دست و پنجه نرم می کنند. می توانید از آنها برای برطرف کردن اندکی از چربی های بدن خود استفاده کنید. البته برای برطرف کردن رفع گرسنگی و تامین سلامت بدن مفید معرفی شده اند.

قیمت انواع کشمش زرد طلایی ارگانیک

قیمت انواع کشمش زرد طلایی ارگانیک

برای اینکه بتوانید یک کشمش زرد و طلایی خوب داشته باشید از مناطق گرم و خشک آنها را تهیه کنید به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و سازگار با پرورش انگور در این مناطق شما می توانید کشمش های خوبی را در همین مناطق بیابید، کاشمر از جمله شهرهایی است که از این نعمت برخوردار است. شما برای لذت بردن از خوردن یک کشمش خوب طلایی حتما شهر محل تولید آن هم در نظر داشته باشید.

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت کشمش های زرد طلایی در ارگانیک بودن این محصولات خلاصه می شوند. رعایت اصول بهداشتی، تغذیه گیاه و محیط پرورش گیاه می توانند قیمت این محصول ارزشمند غذایی را در صدر یا انتهای جدول ارزشهای مواد غذایی قرار دهد.

قیمتها در وب سایت با توجه به استانداردهای محصول پایه ریزی می شوند، که استانداردها شرط اصلی ارگانیک بودن محصول می باشند. مهمترین علت قیمتهای بالا و پایین کشمش های زرد طلایی در خواص آنها شکل می گیرد.

اگر خواهان قیمت عمده کشمش زرد ارگانیک هستید به شهرهایی چون بناب، مراغه، آذربایجان شرقی که انواع پلویی آن در این شهر به وفور دیده می شود سری بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما