عرضه مستقیم کشمش تیزابی صادراتی ملایر

به محصول به دست آمده از فرآیند خشک کردن انگورهای کاملا رسیده در زیر نور خورشید، کشمش گفته می شود. کشمش ها با توجه به گونه های مختلف انگور، انواع زیادی دارند که از مهم ترین انواع کشمش می توان به کشمش تیزابی ملایر اشاره کرد. کشمش ها املاح مغذی فراوانی مثل ویتامین C, ویتامین B, ویتامین D, ویتامین A، آهن، پروتئین، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، کربوهیدرات ها، فیبر، فسفر، فولات، آنتی اکسیدان ها، سدیم می باشند. کشمش تیزابی صادراتی ملایر بسیار پرطرفدار و پر مصرف می باشد. 

عرضه مستقیم کشمش تیزابی صادراتی ملایر

کشمش تیزابی چگونه درست می شود؟

کشمش تیزابی چگونه درست می شود؟ کشمش ها به روش های مختلف تولید میشوند که روش تیزابی نیز یکی از این روش ها می باشد. کشمش تیزابی به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود.

برای تولید کشمش به روش تیزابی ، ابتدا باید انگورهای رسیده را به صورت خوشه ای برداشت کرد و سپس انگورها را در محلول تیزاب، که از روز قبل با استفاده از گرد کربنات سدیم، روغن سبزه و آب تهیه کرده ایم، به مدت یک دقیقه قرار می دهیم و سپس انگورها را از درون محلول تیزاب خارج کرده و درون سبدهای بزرگی میگذاریم تا آبکشی شوند. در مرحله آخر انگورهای آبکشی شده را در بارگاه های که از میله و سیم ساخته شده است آویزان می کنیم و یا روی سفره های بزرگ در زیر نور خورشید پهن می کنیم به طوری که انگورها زیاد نزدیک هم قرار نگیرند. سپس به صورت مداوم انگورها را جابه جا و پشت و رو می کنیم تا تمامی قسمتهاي انگور به صورت یکنواخت خشک شوند.

در روش تیزابی، کشمش ها سریع تر و در مدت زمان کمتری تولید می شوند از این رو دچار خرابی و گندیده شدن نمی شوند. همچنین کشمش تیزابی اندازه ی درشتی نسبت به کشمش های دیگر داشته و دارای رنگ براق و درخشانی می باشد.

کشمش های تولید شده به روش تیزابی، کشمش مرغوب بوده و قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارا می باشند. همچنین کشمش تیزابی خواص و مزایای بیشماری دارد، به همین دلیل مصرف آن در رژیم غذایی روزانه توصیه می شود. 

فروش ویژه کشمش تیزابی صادراتی ارگانیک

فروش ویژه کشمش تیزابی صادراتی ارگانیک امروزه مراکز مختلفی اقدام به تولید کشمش تیزابی می کنند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند ولی تنها برخی از این مراکز، کشمش اعلا با بهترین کیفیت تولید می کنند .

اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی ارگانیک، می باشید، پیشنهاد می کنیم از طریق این سایت اینترنتی و شماره تماس درج شده در این سایت، با ما در ارتباط باشید، تا کشمش صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمائید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما