صادرات کشمش کاشمر مستقیم از کارخانه

صادرات کشمش کاشمر در سایت مجموعه لعل تاک به صورت مستقیم در کارخانه تولید و بسته بندی کشمش انجام می شود شرکت ها و بازرگانانی که می خواهند صادرات این محصولات را داشته باشند با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنند.

صادرات کشمش کاشمر مستقیم از کارخانه

انواع کشمش کاشمر برای صادرات

کشمش کاشمرمنطقه کاشمر از توابع استان خراسان رضوی با داشتن یازده هزار هکتار باغات انگوری و همچنین به لحاظ آب شیرین، خاک حاصلخیز و شرایط جوی خاصی که دارد جایگاه بالایی در تولید محصولات منحصر به فرد با کیفیت ممتاز و صادراتی دارد.

 

اگر بخواهیم انواع کشمش کاشمر را برای صادرات ذکر کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشمش سبز آجیلی
  2. کشمش طلایی قلمی
  3. کشمش آفتابی آبگیری

 

**** این محصولات به صورت فله همراه با دم و شاخه از باغدار خریداری شده و در کارخانه عملیات فراوری مانند دم کنی ، تمیز کردن سورتینگ ، روغن زنی آن انجام شده و سپس در کارتون های 5 و 10 کیلویی برای صادرات آماده می شود.

 

البته محصولات دیگری نظیر کشمش تیزابی و انگوری طلایی نیز صادراتی می باشند که در مناطق تاکستان قزوین ، ملایر همدان و ملکان و بناب آذربایجان تولید می شوند. و به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند عراق ، قطر ، امارات ، عمان و کشورهای اورپایی مانند ترکیه ، روسیه و اوکراین صادرات می شوند.

 

صادرات کشمش سبز

صادرات کشمش کاشمر مستقیم از کارخانه

این مجموعه صادرات کشمش کاشمر را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی کشمش انجام داده و بار با کیفیت های متنوع و بسته بندی دلخواه را بسته به حجم سفارش آماده و به کشورهای عربی و همسایگان شرقی مانند پاکستان و افغانستان آماده و ارسال می گردد گفتنی است که با شروع فصل کشمش تجار و بازرگانان پاکستانی با حضور در منطقه نسبت به تامین محصولات خود اقدام می کنند.

 

**** برای خرید کشمش صادراتی از این مجموعه لازم است در به صورت حضوری در کارخانه نسبت به شرایط کاری از قبیل نوع محصول و جنس مد نظر ، نوع بسته بندی و قیمت محصول ، نحوه تسویه قرارداد بسته شود یا به صورت غیر حضوری و اینترنتی و ارتباط با واحد فروش پروسه خرید را انجام دهید.

 

اصلی که در صادرات کشمش بین تولید کننده و صادرکننده بسیار مهم می باشد رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای در کار می باشد که این اهمیت تامین محصول منطبق با سمبل و قرار داد کاری بسته شده می باشد و اگر این اصول رعایت نشود بار ارسالی برگشت خواهد خورد و این شکست بزرگی برای اقتصاد کشور خواهد بود .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما