صادرات کشمش تیزابی تاکستان و ملایر

صادرات کشمش تیزابی که از بهترین محصولات منطقه تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه انجام می شود برای خرید کشمش طلایی و تیزابی با مدیر فروش کارخانه در این سایت ارتباط برقرارکنید.

صادرات کشمش تیزابی تاکستان و ملایر

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی تاکستان

یکی از محصولات با کیفیت و پرفروش ایران در بازار صادرات به کشورهای دیگر در کنار مربوط به کشمش تیزابی می باشد که در خارج از مرزهای ایران به کشمش سلطانا (SULTANA RAISIN) معروف است این محصول به خاطر مشخصه بدون هسته بودن و ماندگاری بلند مدت آن برای صادرات مناسب شده است. و در صنایع غذایی مانند طبخ برنج ، نان ، شیرینی مصرف بسیار بالایی دارد.

 

خاصیت دوام و پایداری بالای این محصول به خاطر استفاده از مایع تیزاب برای خشک شدن سریع کشمش و دود گوگرد برای روشن شدن رنگ کشمش و مقاوم شدن در برابر حشرات و آفات می باشد که صادرات آن را به کشورهای با فاصله دور از ایران آسان می کند .

 

بیش از 70 % صادرات کشمش تیزابی ایران مربوط به محصولات مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که آوازه آنها در دنیا به نام شهر جهانی انگور مشهور شده اند البته مناطق دیگری در کشور این محصول را تولید می کنند که شامل زیر می باشد :

• ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی

• شهر اراک استان مرکزی

• شهر زنجان

• قوچان استان خراسان

صادرات کشمش تیزابی تاکستان و ملایر

صادرات کشمش تیزابی تاکستان و ملایر

کشمش تیزابی تاکستان از نظر کیفیت بهتر و سرآمدتر و گران تر از کشمش ملایر می باشد اگر مشتری بار ملایر بخواهد این مجموعه می تواند کشمش فله را از تولید کننده در ملایر تهیه و در کارخانه کشمش واقع در تاکستان کارهای فراوری و بسته بندی را انجام دهد. بسته بندی محصولات صادراتی با درج نام برند و طرح شما در کارتون هایی با وزن 4 ، 5 ، 10 کیلویی خالص ارائه می گردد.

 

اگر شما می خواهید صادرات کشمش تیزابی را داشته باشید باید از کارخانه یا مجموعه ای معتبر قیمت این محصولات را به صورت بروز اطلاع پیدا کنید سپس هزینه هایی مانند ترانزیت کالا، بیمه ، عوارض گمرگی و مالیات آن را تخمین کرده و در ادامه با حضور در کارخانه یا به صورت غیر حضوری نمونه محصول را دیده و طبق همان نمونه یا سمپل قرارداد بسته شود.

 

مجموعه لعل تاک می تواند به شما در تامین و صادرات کشمش تاکستان و ملایر کمک کند این مجموعه محصولاتی با کیفیت اعلا و قیمتی مناسب برای شما که صادر کننده هستید ارائه می کند کافی است به ما اعتماد کنید تا در فضای صمیمی همکاری شفاف و صادقانه ای شکل بگیرد و در این بستر صادرات محصولات ایرانی رونق بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما