صادرات کشمش تیزابی تاکستان مستقیم از کارخانه

صادرات کشمش تیزابی تاکستان به صورت بسته بندی شده و استاندارد مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش این مجموعه عرضه می شود برای استعلام قیمت و مشاوره با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

صادرات کشمش تیزابی تاکستان مستقیم از کارخانه

کشمش تیزابی تاکستان

 کشمش تیزابی تاکستان

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران کشمش تیزابی یا SULTANA RAISIN می باشد که مراکز اصلی تولید و فرآوری آن تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد. سالانه حدود یک سوم صادرات کشمش ایران از این مناطق صورت می گیرد.

کشمش تیزابی در دو نوع طلایی و خرمایی موجود می باشد که این تفاوت این دو در رنگ و دود گوگرد می باشد نوع طلایی رنگی کهربایی و روشن و حاوی گوگرد است و نوع خرمایی رنگ قهوه ای و فاقد دود گوگرد می باشد که معمولاً بسیاری از کشورهایی اورپایی مشتری کشمش خرمایی می باشند.

 

**** مشتریان و صادرکنندگان در تماس با مدیر فروش این مجموعه بیشتر درخواست شان سفارش کشمش تیزابی تاکستان می باشد این افراد اذعان دارند که محصول بایستی از تاکستان باشد زیرا که از لحاظ کیفیت مرغوب بوده و تمام آنالیزهای مربوط به صادرات در دارا می باشد و از طرف دیگر نیز وجود کارخانجات متعدد و مجهز به دستگاه های سورتینگ لیزر به راحتی نیاز صادراتی آنها را تامین می کند.

کشمش تیزابی به علت تولید انبوه در مناطق مختلف ایران و ماندگاری و تاریخ انقضا طولانی حداکثر تا دو سال و همچنین کیفیت ، جنس مرغوب این محصول در مقایسه با سایر کشورهای تولید کننده به عنوان یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران شناخته می شود.

صادرات کشمش تیزابی

صادرات کشمش تیزابی تاکستان مستقیم از کارخانه

برای صادرات انواع کشمش ایران لازم است که این محصول از مناطق تولید کننده کشمش با کیفیت مرغوب مانند تاکستان  تامین شود و همچنین کارخانه ای معتبر که بتواند جنس مورد نیاز را مطابق با قرارداد برای شما آماده و بسته بندی کند.

 

**** سفارش مستقیم از کارخانه کشمش برای صادرات می تواند مزایای زیر را داشته باشد :

  1. شما می توانید بر کیفیت و جنس محصول کنترل و نظارت داشته باشید.
  2. قیمت نهایی کشمش برای شما ارزان تر خواهد شد پس حاشیه سود شما افزایش می یابد.
  3. نوع بسته بندی می تواند مطابق با نظر شما به صورت کارتون ساده سفید یا لیبل دار شرکت شما باشد.

مجموعه لعل تاک صادرات کشمش تیزابی تاکستان را مستقیم از کارخانه انجام می دهد که علاوه بر این محصول دیگر کشمش های صادراتی از قبیل کشمش گلدن یا طلایی ، کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر را نیز عرضه می کند برای مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش کارخانه جناب اقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما