صادرات کشمش انگوری ارزان به عراق

مشتریان گرامی صادرات کشمش انگوری ارزان قیمت به کشورهای مختلف و بویژه عراق مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان امکان پذیر شده است برای اطلاع از قیمت و موجودی انواع محصولات مجموعه با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

صادرات کشمش انگوری ارزان به عراق

کشمش انگوری ارزان

 کشمش انگوری ارزان

یک پنجم مناطق کشور ما تولیدکننده انواع کشمش هستند که به خاطر شرایط اقلیمی ، آب و هوایی حاکم بر این مراکز تولیدکننده رتبه نخست تنوع محصولات باغی به خصوص انگور و کشمش در دنیا را به خود اختصاص داده است یکی از کشمش های  پرطرفدار کشورمان در بازارهای جهانی کشمش انگوری یا زرد طلایی می باشد. که به نام کشمش گلدن یا کالیفرنیایی و در خارج از مرزها به نام  Golden Raisin شناخته می شود که قسمت اعظم این محصول طلایی رنگ به بازار کشورهای عربی صادرات می شود.

مشتری پسندترین نوع کشمش ایران برای صادرات به کشورهای مختلف کشمش انگوری بیدانه می باشد که این محصول در مراکزی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان و ملایر همدان در حجم بالا تولید می شود. کیفیت و مرغوبیت کشمش ملکان خیلی بالاتر از کشمش ملایر بوده پس از نظر قیمتی کشمش انگوری ملایر ارزان تر می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر صادرات کشمش انگوری ملکان در بازار کشورهای عربی چیست ؟

  1. خوش رنگ ، خوش طعم و شفافیت بالای این نوع کشمش
  2. داشتن لاشه کوشتی
  3. نداشتن غوره و شکرک نزدن کشمش انگوری ملکان
  4. مهارت باغداران این منطقه در رعایت میزان درصد گوگرد زنی
  5. کیفیت متنوع و درجه بندی شده متنوع از درجه ممتاز تا درجه 3
  6. اعتبار فوق العاده و گستره تولید بالا و موجودی آن در طول سال

صادرات کشمش انگوری

صادرات کشمش انگوری ارزان به عراق

صادرات کشمش ایران در سال 99 بسیار داغ و نسبت به گذشته خیلی راحت تر و اسان تر شده است و در این بین صادرات بین دو کشور ایران و عراق بسیار با اهمیت بوده زیرا که روابط ما با این کشوراز نظر سیاسی و اجتماعی بسیار خوب شده و تجار این دو کشور خیلی راحت نسبت به صادرات محصولات رایزنی کرده تا سود خوبی نصیب شان شود.

بازار کشور عراق و بخصوص شهرهای کردستان عراق مانند سلیمانیه ، اربیل و کرکوک که مردم ثروتمند و سطح معیشتی بالایی دارند کشمش انگوری با کیفیت و درجه یک ملکان را استفاده می کنند اما مناطقی دیگر از عراق نظیر کربلا ، بغداد سطح درآمدی مردم پایین بوده لذا محصولات ارزان قیمت با کیفیت کمتری را درخواست دارند پس صادرکنندگان باید به این نکته توجه داشته باشند.

این مجموعه به عنوان تامین کننده در صادرات کشمش انگوری ارزان به کشور عراق می توانند به صورت حرفه ای و تخصصی یه تجار و شرکت های بازرگانی همکاری لازم را داشته باشد فقط کافی است با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش از طریق تماس تلفنی یا بستر پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ایشان ضمن راهنمایی و مشاوره محصولات مجموعه را معرفی و تصاویر آنها ارسال نماید و در صورت تایید و رضایت نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما