صادرات کشمش آفتابی تاکستان به اورپا

صادرات کشمش آفتابی تاکستان مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه برای عرضه ویژه در بازار اورپا که محصولات ارگانیک مصرف می کنند امکان پذیر شده است برای مشاوره و استعلام قیمت با بخش فروش این سایت ارتباط برقرار کنید.

صادرات کشمش آفتابی تاکستان به اورپا

کشمش آفتابی تاکستان

 کشمش آفتابی تاکستان

کشمش آفتابی محصولی ارگانیک و طبیعی و از سالم ترین انواع کشمش می باشد که سرشار از آهن و ویتامین های زیادی می باشد و در صنایع مواد غذایی و شیرینی و شکلات سازی فراوان استفاده می شود.

تاکستان ، شال و اسفرورین از توابع استان قزوین مرکز تولید بهترین و مرغوب ترین کشمش آفتابی می باشد که به روش طبیعی در معرض نور آفتاب تولید شده و در دو سایز ریز و درشت هم موجود می باشد سایز ریز آن که به عنوان کوچک ترین نوع کشمش در ایران شناخته شده اندازه ای حدود 6 میل دارد و در بین مردم به کشمش پلویی معروف می باشد و سایز درشت آن نیز برای صادرات استفاده می شود.

 

کشمشی که باغدار تولید می کند معمولاً به صورت فله و همراه با دم ، شاخه و سنگریزه می باشد و بایستی روی خط فرآوری کارخانه برده شود تا با دستگاه های سورتینگ تمیز و پاک شده و در کارتون های 9 کیلویی برای عرضه در بازار داخل و کارتون های 5 لایه 10 کیلویی برای صادرات بسته بندی می شود.

 

**** کشمش آفتابی تاکستان به خاطر تولید ارگانیک آن بیشتر به کشورهای صاحب صنعت اورپایی از جمله آلمان ، اسپانیا ، سوئیس و روسیه و حتی فراتر از این منطقه به کشورهایی مانند کانادا صادرات می شود که علاوه بر مصارف صنایع غذایی و شکلات در کارخانجات صنعتی برای تولید الکل که نیازمند کشمش آفتابی فاقد دود گوگرد می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولاتی که به اورپا صادر می شوند بایستی علاوه بر گواهی بهداشت آنالیز باقیمانده سموم و درصد مجاز دود گوگرد و تیزاب را پاس کند در غیر این صورت بار ارسالی اجازه صادرات را ندارد و برگشت می خورد.

صادرات کشمش آفتابی تاکستان به اورپا

صادرات کشمش آفتابی تاکستان به اورپا

تجار و شرکت های بازرگانی برای صادرات به اورپا بایستی کشمش آفتابی با کیفیت بالا و ارگانیک را مستقیماً از کارخانه کشمش معتبر و مجهز به دستگاه های بروز سورتینگ خریداری کنند تا محصولی صادراتی مطابق با استانداردهای لازم را تامین کنند.

مجموعه لعل تاک صادرات کشمش آفتابی تاکستان و همچنین دیگر محصولات از قبیل کشمش گلدن یا انگوری ، کشمش تیزابی و کشمش سبز و طلایی قلمی را مستقیم از کارخانه کشمش به اورپا و سایر کشورها انجام می دهد برای سفارش انواع کشمش تاکستان با مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما