شرکت کشمش پلویی تاکستان

این مرکز کارخانه و شرکت کشمش پلویی تاکستان اعم از آفتابی و تیزابی را با بهترین کیفیت ممکن دارد که مشتریان بازار داخل و صادرات می توانند این محصولات را مستقیم از درب کارخانه خرید و تحویل بگیرند لطفا برای ثبت سفارش با بخش فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت کشمش پلویی تاکستان

تولید کشمش پلویی

 کشمش پلویی تاکستان

یکی از مراکز نام آشنا و معروف در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تاکستان استان قزوین می باشد که همه تجار صادراتی فعال در حوزه کشمش به خوبی کیفیت و انواع کشمش این منطقه را می شناسند که وجه خوبی هم در بازار داخل و هم صادرات دارد.

کشمش پلویی در رنگ های سیاه یا سرخ ، قهوه ای روشن و خرمایی ، طلایی و زرد در ایران موجود بوده که نوع آفتابی معمولاً رنگ سرخ یا سیاه دارد و بیشتر در بازار داخل فروش دارد و نوع تیزابی با رنگ قهوه ای و خرمایی و همچنین پلویی طلایی که به کشمش گلدن معروف است بیشتر برای صادرات استفاده می شود.

گفتنی است که برای عرضه کشمش پلویی چه در بازار داخل و صادرات شاخصه هایی نظیر بدون هسته بودن ، سایز و اندازه زیر 10 میل مورد توجه قرار می گیرد.

کشمش پلویی تاکستان پس از تولید توسط باغدار به روش آفتاب خشک محصول را به صورت فله همراه با گرد و خاک ، دم ، چوب و ضایعات در کیسه و گونی جمع آوری کرده و برای فرآوری به کارخانه انتقال داده می شود و در کارخانه کارهای شستشو ، تمیزکردن ، دم کنی ، سورتینگ لیزری ، روغن زنی و بسته بندی در کارتون صورت می گیرد.

در کنار منطقه تاکستان قزوین ، ملایر همدان نیز حجم بالای انواع کشمش پلویی را تولید می کند اما از لحاظ کیفیت در رده پایین تر از کشمش تاکستان قرار دارد که این به کیفیت کشمش تولیدی تاکستان و حساسیت ، دقت بالای کارخانجات آن در تنظیم دستگاه های غوره گیر و سورتینگ برمی گردد.

شرکت کشمش پلویی

شرکت کشمش پلویی تاکستان  

کشمش پلویی آفتابی تولید شده در کارخانه و شرکت دارای خواص طبیعی و ارگانیک است که فقط به آن روغن زده شده و ممکن است اگر شما در دست بگیرید دست شما چرب شود لذا توصیه می شود اگر قصد مصرف آن را دارید ابتدا به هر میزانی که نیاز دارید آن را بشویید و سپس میل کنید.

این شرکت انواع کشمش پلویی را برای بازار داخل در بسته بندی کارتونی 9 کیلویی که 500 گرم آن وزن کارتون می باشد عرضه می کند و همچنین برای صادرات از کارتون های با وزن 10 کیلویی و 5 لایه شکیل و مستحکم دارای لیبل ، تاریخ دار و شرینگ شده آماده و تحویل مشتریان می دهد.

مشتریانی که قصد خرید کشمش پلویی در حجم عمده برای بازار داخل و صادرات دارند بایستی کارخانه و شرکتی را انتخاب کنند که:

  1. اولاً با اعتبار و مجهز به امکانات و دستگاه های سورتینگ بروز باشد.
  2. در ثانی دارای رفتار و اخلاق حرفه ای در شان مشتری باشد.
  3.  کار بلد در زمینه تولید و صادرات باشد این مجموعه به عنوان یک تامین کننده و دارای شرکت کشمش پلویی که می تواند در این زمینه مشتریان را یاری رساند.

این نوید به مشتریان خارج از کشور که نماینده ای در داخل ایران ندارند داده می شود که این شرکت علاوه بر تولید و آماده سازی کشمش پلویی خریداری شده کارهای مربوط به حمل و نقل و امور گمرکی نظیر بهداشت ، استاندارد ، اظهار و ترخیص را نیز انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما