شرکت عرضه کشمش پلویی بسته بندی

این مجموعه شرکت تولید و عرضه کشمش پلویی بسته بندی در کارتون مستحکم و استاندارد با بهترین کیفیت ممکن می باشد اگر قصد سفارش انواع کشمش پلویی مستقیم از کارخانه برای بازار داخل و صادرات دارید می توانید با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

شرکت عرضه کشمش پلویی بسته بندی

کشمش پلویی ایران

کشمش پلویی بسته بندی

کشمش پلویی تولید شده در ایران ویژگی هایی نظیر ظاهری گرد ، بیضی شکل ، بدون هسته و اندازه ای کمتر از 10 میل دارد که با کیفیت های متنوع درجه یک ، دو و سه عرضه می شود ، این محصولات مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات دارد.

خشکبارهایی با طعم گرم از جمله کشمش به علت مواد مغذی و مقوی بودن نیرو ضعف قسمت های مختلفی از اعضای بدن مانند عضلات و سیستم قلب و عروق را تامین می کنند این محصول در مصارف غذایی نظیر طبخ برنج و همچنین در تولید کیک ، کلوچه و شیرینی و انواع دسرها ، بستنی و سالادها  مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز سرآمد تولید انواع کشمش پلویی در کشورمان می توان به مناطق زیر اشاره کرد :

  1. ملایر همدان
  2. تاکستان قزوین
  3. ملکان و بناب آذربایجان شرقی
  4. قوچان و درگز خراسان
  5. اراک و زنجان

 

کشمش پلویی در رنگ های طلایی ، قهوه ای روشن و تیره ، سیاه موجود می باشد که در مناطق ذکر شده فوق تولید می شود و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

گفتنی است که کشمش پلویی طلایی یا گلدن تولید منطقه ملکان از بهترین و محبوب ترین انواع کشمش پلویی می باشد که در تمام طول سال امکان تامین آن وجود دارد و همچنین مهارت و تجربه تولیدکنندگان این منطقه و ظرفیت فرآوری آن در کارخانجات با حساسیت و دقت بالایی امکان پذیر بوده و زمینه مناسب برای صادرات بدون دردسر را فراهم می کند.

 عرضه کشمش پلویی

شرکت عرضه کشمش پلویی بسته بندی شده

عرضه کشمش پلویی در بازار داخل به صورت کارتون 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد می باشد البته شرکت هایی نیز در کشورمان وجود دارند که این محصولات را در بسته بندی سلفونی کوچک زیر یک کیلو گرم برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای آماده می کنند.

 

برای صادرات کشمش بخصوص نوع طلایی و تیزابی از بسته بندی کارتون 5 لایه دارای لیبل ، تاریخ و شیرینگ پک با اوزان 3 ، 5 ، 10 کیلویی خالص بسته به کشور مقصد و نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.البته اگر مشتریان تقاضای کارتون شرکت و برند خودشان را داشتند این مسئله امکان پذیر بوده اما طراحی کلیشه و کارتون زمان بر و مستلزم هزینه می باشد که خریداران بایستی در نظر داشته باشند.

این مجموعه دارای شرکت عرضه کشمش پلویی بسته بندی شده در منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی دارد که انواع این محصولات را تمیز و پاک شده برای بازار داخل و صادرات آماده می کنند مشتریان می توانند به صورت حضوری در کارخانه و یا غیر حضوری و اینترنتی نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما