شرکت صادرات کشمش زرد به امارات

این مجموعه شرکت صادرات کشمش پلویی کیلویی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نظیر امارات می باشد که به صورت کاملاً سورت و لیزر شده در بسته بندی کارتونی مستقیم از کارخانه عرضه می شود مشتریان صادراتی می توانند برای مشاوره و ثبت سفارش با واحد فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت صادرات کشمش زرد به امارات

تولید کشمش زرد

صادرات کشمش زرد

کشمش تاکستان زرد یا طلایی از مهم ترین و محبوب ترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود که در کیفیت ها و انواع مختلف موجود بوده و به صورت سنتی ، بارگاهی و همچنین در کارخانه با گرمخانه تولید می شود.

انواع کشمش زرد که در ایران تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کشمش زرد پلویی این محصول شکلی گرد و بیضی دارد و در شمال غرب کشور در مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و همچنین ملایر همدان تولید می شود.
  2. کشمش زرد قلمی به شکل کشیده و دراز است که مربوط به استان خراسان رضوی و مناطقی در شمال شرق مانند کاشمر و خلیل آباد می باشد.
در تولید کشمش زرد معمولاً از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود که به صورت بارگاهی و سایه خشک تولید می شود اما در پروسه تولید کشمش قلمی انگورها را به صورت افقی روی سیم های مفتولی قرار می دهند اما برای تولید کشمش زرد پلویی انگورها را به نخ یا سیم بسته و به صورت عمودی نسبت به زمین قرار می دهند تا خشک شود. در این روش ها بسته به کیفیت انگور و شرایط آب و هوایی ضایعات کشمش بیشتر است.

در سال های اخیر تولید کشمش زرد در کارخانه به صورت صنعتی با دستگاه های ماکرویوو در گرمخانه انجام می شود که هم حجم بالایی از انگور به صورت هم زمان و در حرارت مشخص و زمان سریع خشک شده و ضایعات آن کمتر می شود.

 صادرات کشمش به امارات

صادرات کشمش زرد به امارات

این مجموعه کارخانه تولید انواع کشمش زرد طلایی در بالاترین کیفیت ممکن با دستگاه سورتینگ لیزر و بسته بندی کارتونی 5 و 10 کیلویی می باشد که محصولات خود را به کشورهای مختلف من جمله امارات صادر می کند.

کشور امارات به عنوان دروازه ارسال کشمش ایرانی به سایر کشورها می باشد که معمولاً کشمش زرد بارگاهی با بالاترین کیفیت را در بسته 10 کیلویی به آنجا صادر می کنند نکته قابل توجه اینکه کشمش زرد ملایر با توجه به روش تولید و کیفیت آن به این کشور ارسال نمی شود و در صورت صادر شدن امکان برگشت آن خیلی زیاد است.

این مجموعه کارخانه و شرکت صادرات کشمش زرد داشته که تمام فرایند صادرات یعنی گواهی بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را به صورت کامل برای تاجرانی که خارج از کشور باشند را انجام می دهد حتی اگر تاجری دوست داشته باشد که از کارتون ، بسته بندی و برند شرکت خود اسفاده کند این موضوع نیز قابل انجام است اما فرایند آن زمانبر و مستلزم هزینه برای طراحی کلیشه و کارتون می باشد.

در شرایط کنونی که در اوایط اسفند 1400 قرار داریم قیمت کشمش زرد پلویی بناب مناسب صادرات به امارات در بسته بندی کارتون 10 کیلویی خالص دارای لیبل و شیرینگ شده کیلویی 68000 تومان فاکتور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما