شرکت تامین کشمش تیزابی صادراتی

این مرکز شرکت تامین کشمش تیزابی صادراتی در انواع رنگ های کهربایی روشن و خرمایی با بهترین ممکن در اختیار دارد مشتریانی صادراتی که قصد سفارش مستقیم از کارخانه کشمش دارند می توانند این محصولات را با کیفیت مرغوب از مجموعه لعل تاک خریداری نمایند.

شرکت تامین کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی یا در واقع همان کشمش سلطانی از بهترین انواع کشمش تولید شده در ایران برای صادرات می باشد که در انواع تیزابی طلایی و خرمایی و دو نوع هسته دار و بدون هسته در کیفیت های متنوع موجود می باشد.

کشمش تیزابی به واسطه فراوانی ، ماندگاری بالا ( حداکثر تا دو سال ) و موجود بودن بودن آن در طول سال مشتریان زیادی در بازار داخل و بویژه برای بحث صادرات دارد که این باعث جهش تولید آن در مناطق تولید کننده شده است.

 مهم ترین مراکز تولید کشمش تیزابی در ایران مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که حدود یک سوم صادرات کشمش کشور به کشورهای مختلف از این مناطق انجام می شود وجود کارخانجات بزرگ کشمش در این شهرها نشان دهنده و موید این مطلب می باشد.

در تولید کشمش تیزابی طلایی معمولاً از دود گوگرد استفاده شده که رنگ آن روشن و کهربایی می باشد که بیشتر به کشورهای عربی صادر می شود اما کشمش خرمایی بدون گوگرد تولید شده و می توان از آن برای صادرات به کشورهای اورپایی که روی درصد گوگرد و باقیمانده سموم حساس هستند استفاده کرد.

همه ساله تاجران و شرکت های بازرگانی بزرگ از کشورهای مختلف برای عقد قراردادهای سنگین کشمش و بخصوص نوع تیزابی به کارخانجات این مناطق می آیند و درخواست کشمش ایران را دارند که این کمک بزرگی به تولیدکننده های کشمش می کند که محصولات خود را به بهترین قیمت بفروشند.

شرکت تامین کشمش تیزابی

شرکت تامین کشمش تیزابی صادراتی  

مجموعه لعل تاک به صورت تخصصی در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز فعالیت دارد که کارخانجات زیر مجموعه در ملکان آذربایجان شرقی ، تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و شیراز در اختیار دارد که بتواند به عنوان شرکت تامین کشمش تیزابی صادراتی نیاز همه مشتریان را پاسخگو باشد.

این شرکت تامین کننده انواع کشمش و بخصوص تیزابی محصولات خود را با کیفیت عالی در کارتون های 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون های مستحکم 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص ، دارای طرح ، لیبل و شیرینگ شده برای صادرات عرضه می کند.

ظرفیت تولید کشمش تیزابی در این شرکت روزانه بالای 15 تن می باشد که به صورت دو شیفت کار انجام می گیرد البته با توجه به موقعیت آخر فصل در حال حاضر به خاطر کمبود کشمش موجودی برای صادرات کاهش یافته و مشتریان گرامی می توانند برای اول فصل در مهرماه با کشمش تازه برنامه ریزی بفرمایند.

مشتریان خارجی که امکان حضور در ایران را نداشته و هیچ نماینده ای نیز ندارند و قصد سفارش کشمش ایرانی را دارند می توانند از ظرفیت این مجموعه به عنوان شرکت تامین کننده انواع کشمش صادراتی بهره بگیرند کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش در این سایت جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان صفر تا صد کار از تولید ، فرآوری و بسته بندی کشمش گرفته تا کارهای گمرکی ، استاندارد و ترخیص آن را انجام و محصول را از مرزهای آبی و خاکی ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما