سفارش کشمش گلدن درجه یک برای صادرات

سفارش کشمش گلدن درجه یک به عنوان بهترین محصول برای صادرات از طریق این مجموعه و مستقیم از کارخانه کشمش ملکان امکان پذیر می باشد. برای ثبت تقاضای خود فرم سفارش محصول را در این سایت تکمیل و ارسال نمایید.

سفارش کشمش گلدن درجه یک برای صادرات

صادرات کشمش گلدن

صادرات کشمش گلدن

کشمش گلدن یا طلایی پلویی به عنوان لوکس ترین کشمش صادراتی کشور ما بوده که شکلی گرد ، بیضی و شفاف ، پرگوشت و بدون هسته می باشد که بیشتر کشورهای عربی در حجم عمده این محصول را سفارش می دهند.

کارخانه کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان شرقی واقع شده که خاستگاه بهترین نوع کشمش گلدن در ایران می باشد که محصولات آن یک سر و گردن بالاتر از کشمش ملایر باشد لذا قیمت آن نیز گران تر می باشد توصیه این مجموعه به برای صادرات کشمش به کشورهای پیشرفته و متمول عربی محصولات منطقه ملکان و بناب می باشد.

 

**** مهم ترین اصل در صادرات کشمش گلدن این است که آیا کشور مورد نظر از این محصول را خریداری می کند یا نه؟ گفتنی است که این محصول چون بدون هسته بوده و در تولید آن نیز از گوگرد و تیزاب برای مقاوم شدن و ماندگاری بالا استفاده می شود در نتیجه شرایط لازم را برای صادرات به کشورهای عربی را کسب می کند اما بعضی کشورهای پیشرفته اورپایی چون روی آنالیز باقیمانده درصد سموم و گوگرد حساسیت دارند لذا مجوز صادرات این محصول را به کشورشان نداده و آن را خرید نخواهند کرد.

در مورد صادرات کشمش گلدن این نکته را یادآوری کنم که به خاطر مهارت تولیدکنندگان این منطقه و برخورداری از ظرفیت فرآوری زیاد در کارخانجات ملکان معمولاً صادرات آن بدون چالش و دردسر بوده زیرا که تمام استانداردها و گواهی های مربوطه را دقیق رعایت کرده و محصولات را به کشورهای مختلف ارسال می کنند.

سفارش کشمش گلدن

سفارش کشمش گلدن درجه یک برای صادرات

برای سفارش کشمش گلدن درجه یک و انواع کشمش صادراتی دیگر شما نیاز دارید که به یک کارخانه با اعتبار و مطمئن برای تامین این محصول مراجعه کنید این مجموعه یک واحد تولیدی مجهز به دستگاه های سورتینگ لیزر در اختیار دارد که شما می توانید محصولاتی با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب از این کارخانه چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کنید .

 

**** قیمت سفارش کشمش گلدن صادراتی در تاریخ  99/9/12 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش گلدن ملکان کیلویی              35000 تومان
  2. کشمش گلدن ملایر کیلویی               32000 تومان

برای صادرات کشمش گلدن شما می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته و ضمن مشاوره ،استعلام قیمت و محاسبه کردن هزینه هایی جانبی مثل هزینه ترانزیت ، گمرک و بیمه کانتینر نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کرده تا در ادامه قرارداد بسته و محصول مورد نیاز شما تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما