سفارش عمده کشمش آبگیری کاشمر

سفارش کشمش آبگیری کاشمر به صورت فله و عمده ای در سایت این مجموعه انجام می شود خریداران این حوزه می توانند برای تامین نیاز خود به صورت حضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

سفارش عمده کشمش آبگیری کاشمر

کشمش آبگیری کاشمر

 کشمش آبگیری کاشمر

کشمش محصولی است که از انگور خشک شده به دست می آید که با داشتن ویتامین های خانواده B ، E و املاحی از قیبل آهن ، کلسیم ، پتاسیم  برای رفع درمان کم خونی و ناراحتی معده ، تقویت ذهن و حافظه ، پیشگیری از پوکی استخوان ها موثر و مفید می باشد.

در بین انواع کشمش شاید تا به حال اسم کشمش آبگیری را شنیده اید منظور از این کشمش چیست ؟ برای چه مصارفی استفاده می شود؟ در کدام مناطق تولید می شود؟

 

**** کشمش آبگیری از وازد و ضایعات انواع کشمش سایه خشک یا آفتاب خشک که پس از فرآوری در کارخانه کارهایی نظیر دم کنی، جدا کردن شاخه و سورتینگ از محصولات درجه 1 و 2 جداسازی شده و به صورت کشمش فله در کیسه و گونی در بازار عرضه می گردد. و برای مصارف صنعتی مانند تولید سرکه ، الکل و شیره کشی استفاده می شود.

 

**** خوب بهترین مناطق تولید کننده کشمش آبگیری در ایران شامل شهرهای زیر می باشند:

کاشمر ، خلیل آباد و قوچان از توابع استان خراسان ، بووانات ، داراب استان فارس ، تاکستان قزوین ، ملایرهمدان ، بناب و ملکان آذربایجان جزو بهترین مناطق تولیدی این محصول می باشند.

**** در بین این مناطق محصولات منطقه کاشمر منحصر به فرد و دارای شاخصه های زیر می باشد :

  1. عاری از مواد افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن می باشد.
  2. کشمش ارگانیک که در آفتاب یا سایه خشک شده است.
  3. کشمش آبگیری آفتابی کاشمر میزان بازدهی و درصد خلوص آن بالا می باشد.
  4. طعم و بوی مطبوعی بعد از فرآوری می دهد.
  5. میزان قند و شهد شیرینی آن بالا می باشد.

سفارش کشمش آبگیری

سفارش کشمش آبگیری به صورت اینترنتی و حضوری

مجموعه لعل تاک مرکزی برای سفارش کشمش آبگیری به صورت حضوری و غیرحضوری یا اینترنتی در قالب فله در کیسه های 30 کیلویی یا بسته بندی شده کارتونی در وزن های 5 و 10 کیلویی می باشد برای خرید عمده و جزئی خرید خود را در فرم سفارش محصول در این سایت ثبت کنید یا از طریق تماس تلفنی یا اینترنتی در بستر فضای مجازی با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرید.

 

**** نحوه سفارش کشمش آبگیری کاشمر از این مجموعه به صورت زیر می باشد :

بعد از تماس مشتری با مدیر فروش عکس و فیلم از نمونه محصول برای ایشان ارسال گردیده و در صورت کسب رضایت از نمونه ارسال شده مقداری بیعانه پرداخت و بار در چند روز بسته به حجم سفارش داده شده آماده می شود در ادامه بار تحویل باربری داده شده حواله و رسید آن به عنوان سند برای مشتری ارسال و ایشان باقیمانده هزینه را پرداخت و سفارش فرستاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما