خرید کشمش سایه خشک بیدانه ارزان قیمت

خرید کشمش سایه خشک بیدانه و دانه دار و همچنین نخود قرمز مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه مهیا شده است شما می توانید برای خرید انواع کشمش با نرخی پایین تر از بازار با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید.

خرید کشمش سایه خشک بیدانه ارزان قیمت

تولید کشمش سایه خشک چگونه می باشد؟

کشمش سایه خشک بیدانه

کشمش محصولی است که از خشک کردن انگور به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی به دست می آید در شهریور ماه باغدار انگور را چیده و در مکان یا اتاقی سقف دار با دیوار های سوراخ دار به نام محلی خانه کشمشی انگور را در بارگاه روی سیم های مفتولی آویزان کرده تا آرام آرام در سایه خشک شود به این شیوه خشک شدن انگور روش سایه خشک گفته می شود که محصولات آن مانند روش آفتاب خشک طبیعی و ارگانیک می باشد. بادام درختی تواضع از بهترین محصولات در بازار عرضه و به فروش می رسند.

 

****عرضه محصولات سایه خشک به صورت دانه دار و بیدانه  معمولاً به صورت فله همراه با دم و شاخه بوده که برای فراوری و بسته بندی به کارخانه کشمش انتقال داده می شود . با توجه به عدم تماس این محصولات با زمین و نداشتن آلودگی های خاکی دیگر نیازی به شستشو در کارخانه نمی باشد بعد از پروسه سورتینگ کشمش ها در کارتون هایی با اوزان 5 ، 9 و 10 کیلویی بسته بندی و در بازار به صورت عمده توزیع می شود.

 

از کشمش هایی که در سایه خشک می شوند می توان به انواع کشمش سبز و زرد قلمی از مناطق کاشمر ، خلیل آباد خراسان و کشمش انگوری طلایی مربوط به مناطق بناب ، ملکان آذربایجان ، تاکستان قزوین اشاره کرد. 

 

خرید کشمش سایه خشک

خرید کشمش سایه خشک بیدانه از کارخانه

سایت مجموعه لعل تاک یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه مرکزی است برای کسب اطلاعات و آشنایی شما با انواع محصولات مجموعه بوده که بتوانید از طریق آن با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید و در ادامه نسبت به خرید آگاهانه اقدام نمایید.

 

****خرید کشمش سایه خشک بیدانه از کارخانه فراوری و بسته بندی زیر نظر این مجموعه که در کاشمر و تاکستان واقع شده است امکان پذیر شده است شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و مطالعه مقالات مربوط به انواع محصولات آن تمام جوانب را در نظر گرفته و با دید بازتری خرید خود را انجام دهید.

 

خرید انواع محصولات از این مجموعه برای کسانی که می خواهند در حجم عمده سفارش دهند بهتر آن است که به صورت حضوری در کارخانه کشمش انجام شود تا ضمن بازدید از خط تولید شرایط کار و قرارداد نیز رودررو و مستقیم بیان شود اما با توجه به این وضعیت کرونایی و مشکلات رفت و آمد خرید غیرحضوری و اینترنتی هم برای کسانی که نسبت به این مجموعه کسب اعتماد کرده اند نیز به نحو احسن با قیمتی مناسب و ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما