خرید کشمش درجه یک 99

خرید کشمش با کیفیت درجه یک برای فصل جدید در سال 99 در این مجموعه که تولید کننده انواع کشمش می باشد امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام دهند.

خرید کشمش درجه یک 99

کشمش های قابل عرضه این مجموعه

کشمش های قابل عرضه این مجموعهدر آغاز مطلب بیان کنم که الان در اواخر مرداد قرار داریم و فصل کشمش رو به پایان است و تولیدکنندگان منطقه کاشمر و خلیل آباد با توجه به شرایط آب و هوایی خاص  زودتر از بقیه مناطق کشور تولید کشمش را آغاز کردند که معمولاً این کار تا 15 شهریور ادامه دارد و از اواخر شهریور بازار فصل جدید شروع می شود ولی در مناطق دیگر فرایند تولید کشمش از اواخر شهریور شروع و از اواسط مهر ماه بازار خرید و فروش این محصولات رونق می گیرد.

بعضی از محصولات مجموعه مانند کشمش سبز درجه یک به خاطر ماندگاری کم تا عید و قبل از آغاز هوای گرم و میزان

تولید محدودی که دارد موجودی آن به سبب خرید زیاد مشتریان خاص سریع به پایان می رسد .

اما محصولاتی از این مجموعه هم می باشند که ماندگاری بلند مدت دارند که می توان به :

  • کشمش تیزابی
  • کشمش طلایی
  • کشمش پلویی
  • کشمش سرکه ای

اشاره کرد که معمولاً به خاطر مواد افزودنی مانند مایع تیزاب ، دود گوگرد و روغنی که در فرایند تولید به کشمش افزوده می شود مدت نگهداری آن  افزایش می یابد و بازرگانان و تجار نیز بیشتر از این محصولات برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می کنند.

دیگر کشمش هایی که در این مجموعه با تنوع کیفیت عرضه می شود می توان به کشمش آفتابی ، ضایعات کشمش و

انواع مویزهای هسته دار و بدون هسته اشاره کرد.

خرید کشمش مستقیم از کارخانه

خرید کشمش مستقیم از کارخانههمانطور که در بالا ذکر شد این مجموعه کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان و کاشمر در اختیار دارد که تجار و شرکت های بازرگانی که قصد خرید کشمش و به ویژه نوع درجه یک و صادراتی مانند کشمش تیزابی ، طلایی را دارند می توانند مستقیم از کارخانه با قیمتی مناسب معامله خود را انجام دهند.

عموماً بسته بندی های این مجموعه به صورت فله در کیسه و کارتونی در اوزان:

  • 3 کیلویی
  • 4 کیلویی
  • 5 کیلویی
  • 9 کیلویی
  • 10 کیلویی

که این مطابق با نظر مشتری در مورد وزن و طرح آن قابل تغییر می باشد.

یکی از کارهایی که این مجموعه به شما پیشنهاد می دهد تا حاشیه سود شما بالا برود این است که :

با همکاری واحد تولیدی این مرکز انگور مورد نظر برای تولید کشمش را از باغدار خریداری و سپس فرایند تولید آن در کارخانه صورت گیرد و در پایان کارمزد کارخانه در تولید این محصول را پرداخت می کنید و درعوض سودآوری شما بیشتر خواهد شد. شما می توانید برای خرید مستقیم از کارخانه با واحد فروش آن به صورت تلفنی یا تکمیل فرم مشاوره و سفارش در این سایت و ارسال آن اقدام کنید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما