خرید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

خرید کشمش تیزابی با کیفیت اعلای صادراتی در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه مهیا شده است. بازرگانانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

خرید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی در ایران

سابقه کشمش در ایران به 2000 سال قبل از میلاد بر می گردد. این سابقه طولانی و تنوع بالای این محصولات نشان از رتبه 3 کشور ما در تولید کشمش  بعد از ترکیه همسایه غربی ما و کشور آمریکا می باشد.

یکی از محصولاتی که در بیشتر مناطق تولید کننده کشمش با آن سر و کار دارند کشمش تیزابی است در تولید آن از مایع تیزابی برای خشک کردن سریع تر و ماندگاری بیشتر( تا دو سال)  استفاده می شود و اگر دود گوگرد به آن زده شود کشمش تیزابی طلایی و روشن و در صورت نزدن گوگرد کشمش خرمایی به دست می آید. معمولاً این محصولات از اوایل مهر ماه برای خرید و فروش به بازارعرضه می گردند.

مناطق اصلی تولید کننده کشمش تیزابی در ایران عبارت است از:

  1. تاکستان قزوین
  2. ملایر همدان
  3. بناب و ملکان آذربایجان
  4. قوچان خراسان
  5. زنجان و ابهر استان زنجان
  6. اراک استان مرکزی

نوعی دیگری از کشمش تیزابی در کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید می شود که از انگور عسکری و پیکامی به دست آمده و کشمش سبز می باشد. که مشتریان زیادی در بازار داخلی و صادراتی دارد.

مصرف کنندگان کشمش تیزابی طلایی بیشتر کشورهای عربی مانند:

  1. عراق
  2. قطر
  3. امارات
  4. عمان
  5. بحرین
  6. کویت

می باشد که بیشتر در داخل غذاهایی مانند برنج و خورشت ها استفاده می شود. و ارسال این محصول به این کشورها بیشتر در کارتون های 10 کیلویی به صورت کارتون سفید یا طرح و برند دار می باشد.

خرید کشمش تیزابی صادراتی مستقیم از کارخانه

خرید کشمش تیزابی صادراتی مستقیم از کارخانه

جهت خرید کشمش تیزابی برای صادرات به کشورهای مختلف باید دنبال کارخانه یا تولیدکننده هایی باشید که دستگاه ها و تجهیزات کامل برای فراوری این محصولات داشته باشند که بار خریداری شده شما برگشت نخورد و شما متحمل ضرر نگردید .

کشمش تیزابی صادراتی باید مشخصات زیر را داشته باشد :

  1. بدون ناخالصی از هرگونه چوب ، گرد و خاک
  2. خوش طعم و خوش رنگ
  3. اندازه ای یکنواخت و یکسان
  4. بدون دانه یا بدون هسته
  5. بافتی نرم و گوشتی

کارخانه کشمش این مجموعه که در تاکستان واقع شده است دارای محصولات با کیفیت و با مشخصه های اشاره شده فوق می باشد برای خرید کشمش تیزابی مستقیم از کارخانه کافی است فرم ثبت سفارش محصول در این سایت را تکمیل کرده تا همکاران ما در واحد فروش با شما تماس بگیرند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما