خرید کشمش بیدانه صادراتی کارخانه

خرید کشمش بیدانه صادراتی با گرید درجه یک از تولید به مصرف در واحد تولیدی این مجموعه امکان پذیر شده است شرکت های بازرگانی می توانند جهت سفارش محصولات صادراتی مرغوب با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنند.

خرید کشمش بیدانه صادراتی کارخانه

کشمش بیدانه صادراتی ایران

کشمش بیدانه صادراتی

کشمش محصولی است که از دانه های خشک شده انگور تولید شده و در دو نوع دانه دار و بیدانه موجود بوده که بیشتر کشمش بیدانه به کشورهای مختلف در سراسر دنیا صادرات می شود.

کشمش صادراتی ایران علاوه بر اینکه باید بیدانه باشد خوب دیگه چه شاخصه های دیگری باید داشته باشند ؟ کدام نوع کشمش های ایران صادراتی می باشند؟ در کدام مناطق ایران این محصولات تولید می شوند؟

 

اگر بخواهیم انواع کشمش صادراتی ایران را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که کشور ما به خاطر شرایط آب و هوایی چهار فصل و نوع اقلیمی که دارند هر منطقه محصولی خاص و منحصر به فردی تولید می کند که می توان به چند مورد آن اشاره کنیم :

  1. کشمش تیزابی یا سلطانی تولید تاکستان قزوین و ملایر همدان
  2. کشمش پلویی زرد یا انگوری تولید ملکان و بناب آذربایجان شرقی
  3. کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد خراسان

 

تمام محصولات صادراتی بالا علاوه بر اینکه باید بیدانه باشند در تولید آنها نیز از تیزاب ، گوگرد و روغن به میزان مجاز برای ماندگاری بلند مدت کشمش استفاده شده و بسته بندی آن نیز باید استاندارد و از کارتون های لیبل دار و  5 لایه به کار گرفته شود.

لازم به ذکر است در عرضه کشمش صادراتی باید اصولی مانند نوع جنس که خالص و یکدست و مطابق با آنالیزها و اصول بهداشت باشد و اصل رفتار حرفه ای در تجارت دقیق رعایت شود یعنی بار تحویلی مطابق با قرارداد و نمونه انتخابی مشتری باشد که این باعث روند رو به رشد صادرات خواهد شد.

خرید کشمش بیدانه صادراتی

خرید کشمش بیدانه صادراتی کارخانه

برای خرید کشمش بیدانه صادراتی بایستی حتماً از کارخانه کشمش معتبر سفارش باردهید زیرا که می توانید بر فرایند تولید و کیفیت محصول خود کنترل و نظارت داشته باشید و امکان کلاه برداری و ضرر خیلی کمتر شده و امکان درج طرح و لیبل شرکت شما روی بسته بندی وجود دارد.

این مجموعه برای فراوری و بسته بندی کارخانه کشمش بیدانه صادراتی در اختیار دارد که شما می توانید انواع کشمش صادراتی را به صورت تضمینی در حجم جزئی و عمده خرید کنید. برای مشاوره و استعلام قیمت  با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما