خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان

مشتریان گرامی برای خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان با بهترین کیفیت و قیمت کف کارخانه می توانید مستقیم و بدون واسطه با قسمت عرضه کشمش در این مجموعه ارتباط بگیرید.

خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

یکی از مهم ترین مراکز تولید کشمش در ایران منطقه تاکستان از توابع استان قزوین بوده که همراه با ملایر همدان بیشترین میزان تولید کشمش پلویی را به خود اختصاص داده اند.

بهترین کشمش تاکستان که مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات دارد می توان به کشمش پلویی آفتابی و کشمش سلطانا یا تیزابی نام برد که این محصولات با حساسیت بالایی توسط باغداران این منطقه تولید و کارخانجات نیز با دقت زیادی آن را فراوری ، سورت و بسته بندی و ارسال می کنند.

کشمش پلویی تاکستان در دو سایز ریز و درشت بهترین نوع کشمش پلویی تولید شده در ایران شناخته می شود که علاوه بر تاکستان در شال ، اسفرورین و نرجه استان قزوین در حجم بالا تولید و برای مصارفی نظیر کارخانجات صنایع غذایی کیک و کلوچه و کارگاه های تولید شیرینی ، طبخ غذا همراه با برنج و همچنین به عنوان طعم دهنده در بستنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این مرکز به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید و فراوری و بسته بندی انواع کشمش پلویی تاکستان اعم از آفتابی و تیزابی فعالیت دارد که بتواند نیاز اکثر مشتریان در داخل کشور و صادرات را به بهترین نحو ممکن با بسته بندی کارتون 9 کیلویی 8.5 کیلو خالص کشمش برای بازار داخلی و کارتون 10 کیلویی خالص ، لیبل دار ، و شیرینگ شده برای صادرات مهیا نماید.

خرید اینترنتی کشمش

خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان

سال 99 در صورتی شروع شد که دنیا تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و محدودیت های زیادی به مردم و مشاغل مختلف به وجود آورده ولی از طرف دیگر بسیاری از مشاغل رو به بستر اینترنت و فضای مجازی آورده اند تا بتوانند محصولات خود را به نحو احسن بفروشند. این مجموعه نیز از قبل کرونا با داشتن چندین سایت بستری را برای ارتباط با مشتریان فراهم کرده تا ایشان بتوانند اطلاعات خود را در مورد انواع کشمش و مویز بالا برده و به صورت آگاهانه خرید خود را انجام دهند.

قیمت خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان در اوایل اسفند ماه 1399 این مجموعه به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی کارتون 9 کیلویی بازار داخل                              220000 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی برای صادرات کیلویی                                      25000 تومان
  3. کشمش پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی کهربایی کارتون 9 کیلویی         235000 تومان
  4. کشمش پلویی قهوه ای روشن برای صادرات کیلویی                           26000 تومان
  5. کشمش تیزابی خرمایی بدون گوگرد برای صادرات کیلویی                     23500 تومان

اگر قصد خرید اینترنتی کشمش پلویی تاکستان و دیگر انواع کشمش را داشتید کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر در این سایت ارتباط گرفته تا ایشان صفر تا صد کار شما را حال چه برای بازار داخل و چه صادرات کامل انجام و محصول شما را به هر کجایی که خواستید در کمترین زمان ممکن ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما